< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » samen aftellen naar de nod-dagen

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
samen aftellen naar de nod-dagen
14/08/2008 @ 11:00
dommels

Online Status Stuur bericht
Hallo!

Alles goed met iedereen? Is stilletjes hier...

Tandarts is al bij al meegevallen. Heb een heel dikke kaak en wel pijn, maar niet de pijn zoals ik gehad heb bij m'n abces. Gelukkig!
Moet nog wat pijnstillers nemen, maar het ergste is (hopelijk) voorbij.

Deze ochtend ook naar de gyn geweest. Ben echt blij dat ik veranderd ben! Zo'n lieve mens!
Er zitten rechts TWEE eitjes klaar (heb ik bij de vorige controles nooit gehad)! Nu zijn ze ongeveer 15mm en groeien ongeveer 1,5mm per dag. Zondag dus 19,5...Ik mag zondag om 9u30 terug om te kijken hoe het geëvolueerd is! Moet ook de pregnyl meebrengen en afhankelijk van de situatie zondag word ik maandag of dinsdag geïnsemineerd. Best wel spannend!
Ben blij dat we nu eindelijk vertrokken zijn en nu is het duimen! Ik verwacht niet dat het van de eerste keer raak zou zijn. Nu hoop ik tegen eind 2008 zwanger te zijn!
Hij zei ook dat we waarschijnlijk met Stien 'de lotto' gewonnen hebben en dat de kans groot is dat er altijd al iets mis is geweest met het sperma van m'n man.
Hopelijk winnen we straks nog eens!

Dikke !
Liefs,
dommels

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 11:01
dommels

Nieuwe pagina; nog eens het lijstje

Knuffel: 27 jr (NL) 1e kindje 6e ronde nod: 29-1
Sanka*love : 22 jr (NL) 1e kindje 31e ronde nod 3/3 of 5/3
sandy: 24 jr (B) 1e kindje 2e ronde na onderbreking nod: 3/4
begin mmm onderzoeken zijn nog bezig
dommels: 32 jr (B) 2e kindje 17e ronde nod: 02-09
Sanlala: 34 jr. (NL) 2e kindje, ronde 19 NOD: 5/6-09

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ZWANGER:

Coda, 28 (NL): 2e kindje uitgerekend 1-06-2008
B@by, 26 (NL): 2e kindje uitgerekend 5-06-2008
Siske, 26 (B): 2e kindje uitgerekend 7-06-2008
Samantha, 25 (NL): 3e kindje uitgerekend 23-06-2008
Mysterial, 23 (B): 2e kindje uitgerekend 09/08/2008
Nanna: 29 jr (B) 3e kindje uitgerekend 3 oktober 2008
daydreamy: 27 jr (NL) 1e kindje uitgerekend 15-11-2008

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 22:04
sanlala

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden,

DOmmels, goede keuze geweest dus die nieuwe gyne! Gelukkig maar, dus stientje waarschijnlijk een lucky shot?? Wie weet gebeurt het wel weer, je weet het nooit. Begin onderhand te denken dat Mark ook een luckyshot was hoor, maar ja geeft niet.

Mark heeft de waterpokken, of windpokken zoals jullie dat in belgie zeggen. Best wel zielig hoor!
Begon met 2 bultjes in zijn gezicht vanochtend, dacht eerst dat hij gestoken was, maar toen ik hem uit de peuterschool haalde had hij er wat meer bultjes bij, later kwamen ze op zijn armen erbij, in zijn oor en haar, het zullen er nog wel veel meer worden, vanaovnd begonnen er wat blaasjes op te kopen.

Ik hoop maar dat hij er niet teveel last van heeft. Verklaard wel waarom hij de hele week al niet te genieten is, alles is drama met hem, overal om jammeren en huilen, krijsen en brullen en in alles zijn zin willen hebben. Vanmiddag heeft hij ook nog geslapen zo vervelend en dwars dat hij was. Heeft 2 uur zijn oogjes dichtgehad.....was dus wel nodig. En dat terwijl hij gisteren al om 17.45 uur op bed lag en tot vanochtend kwart over 7 heeft geslapen.

Nou ja gaat wel weer over gelukkg he hahahahah.

Ik ga mijn bedje opzoeken, ben stikkapot.

XXX San

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:11
dommels

Hallo iedereen,

San; hoe gaat het met Marc? Voelt hij zich al wat beter? Hoop voor het ventje dat hij er niet al te veel last van ondervindt!
Hoe voel jij je? Alles ok?

Mimi; even niets meer gehoord. Hoop dat alles goed gaat met jullie! Denk veel aan je!

Samantha; alles goed met jou? Kindjes terug naar school? Beetje rustiger nu?

Coda; Siske; alles goed met jullie en de kindjes?

Ik ben dus zondag opnieuw naar de gyn geweest en er was één eitje gegroeid tot 23mm! Heb dan mijn pregnyl-prik gekregen en vandaag dan de inseminatie.
Deze ochtend heeft m'n ventje zijn 'potteke' binnen moeten doen en omstreeks 11u30 werd ik in het ziekenhuis verwacht op het bewerkte staal op te halen en naar de gyn te gaan. Om 12u10 was alles al achter de rug. De inseminatie zelf was beetje ambetant en nu heb ik wat krampjes, maar voor de rest geen last. Nu is het afwachten! Vanaf vanavond gedurende 12 dagen utrogestan nemen en dan zien of ik ongesteld word. Mocht ik zwanger zijn, dan moet ik de utrogestan verder nemen tot week 12. Maar zover zijn we absoluut nog niet...
Ik heb de resultaten van het spermaonderzoek gezien en vóór de bewerking werd slecht 50% goed bevonden. Na bewerking was dat 70%! Het aantal is natuurlijk minder (iets meer dan de helft overleefde de selectie niet), maar 70% i.p..v 50%. De gyn zei dat het een mooi resultaat was en hij hoopte dat ik heb met goed nieuws kan bellen binnen ongeveer 14 dagen!

Liefs,
dommels

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:13
dommels

Even banner en lijstje aangepast:

dommels: 32 jr (B) 2e kindje 17e ronde nod: 31-08

ZWANGER:

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:55
sanlala

hey meiden,

Dommels, dat is goed nieuws zeg! Ik ga de komende 2 weken hard duimen dat het raak mag zijn voor jullie, een flink eitje lag er klaar dus, nu is het de aan de zaadjes van manlief om het werk te doen he......ik hoop zo dat het gaat lukken. Ben zelf ook erg blij dat je van gyne veranderd bent, er zit nu eindelijk schot in de zaak.

Met mark gaat het goed, hij is wat hangerig en soms vervelend van hemzelf, maar met de waterpokjes gaat het goed, ze beginnen in te drogen dus dan duurd het nog een paar dagen dan zijn ze weg toch?? Hij heeft er op zich niet zo heel veel last van, het jeukt hem wel maar gelukkig heeft ie het veel te druk om er mee bezig te zijn.

Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong gehad, gisteren al megaveel slijmverlies, en vanochtend opene pijn in mijn rug, heel vervelend, heeft ook maar een uurtje geduurd toen was de rugpijn weg. Ik weet niet wat het anders kan zijn, heb verder niet echt ergens last van eigenlijk. Nou ja we wachten het allemaal wel af he, maar zou dus een cyclus van 24/25 dagen beteken, vind ik niet zo erg hoor.

Nou ik ga weer wat doen, heb straks een vergadering van de buurtvereniging......bleh.

XXX San

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 21:24

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Dommels, laat ons hopen op goed nieuws hé. Lang geleden dat ik hier geweest ben maar heb het ook zo druk gehad. Vriend was dan in verlof en hebben ervan geprofiteerd. Nathan is ondertussen ook gedoopt. Ben nu begonnen om Mattis op zijn potje te leren gaan dus heb mijn handen meer dan vol. Nathan heeft zijn achterstand ondertussen al goed ingehaald. Is een stevig baaske aant worden. En Mattis is een echte peuter. Brabbelt er vrolijk op los en is zo verliefd op zijn broertje. Moet ogen op mijn gat hebben want hij kan hem echt niet gerust laten. Word er soms emotioneel van als ik ze samen zie.

Groetjes

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 23:51

Online Status
He dommels,

Toch een goede zaak dat je van gyne veranderd bent. Hopelijk levert het snel het gewenste resultaat op.
Hoe gaat het verders met je?

San. Balen dan Marc de waterpokken heeft. Vooral de jeuk is lastig. Luna had hier s'nachts erg veel last van maar verders niet.
Gelukkig beginnen ze al in te drogen, dat is meestal een teken dat het einde in zicht is. Beterschap voor de komende dagen.

Siske. Blij te horen dat alles goed gaat. Jij kunt dus ook al geen seconde weglopen bij de kids? Hier hetzelfde probleem. Kids kunnen de kleine maar niet met rust laten en willen non stop knuffelen en vasthouden en leuker nog spelen met de kleine. Maar eelijk is eerlijk liever zo dan anders.

Met ons gaat het goed en Kiara groeit alweer veel te hard. Vandaag naar het consultatiebureau en ze weegt inmiddels 4,4 kilo. Ook heeft zij vandaag haar prikken gehad, dit vond ze niet erg leuk, en ze is dan ook de rest van de dag erg huilerig geweest.
Jason en Luna zijn helemaal verliefd op Kiara en laten haar geen seconde met rust. De hele dag zitten ze bij haar en aan haar, maarja hoort erbij. Nog 2 weken en dan zit ook hier de vakantie er weer op, dan kunnen ze lekker weer naar school toe, en daar zijn Jason, Luna en ik dan ook echt wel aan toe. Eindelijk weer wat ritme in de dagen. In de vakantie leef je toch zo het komt en ben je wat makkelijker met de klok, maar dat is dan gelukkig weer ten einde.

Ik ga me bedje opzoeken.

liefs samantha

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 19:51
mimi

Hey meiden,

Heb niet zoveel tijd maar wilde jullie even laten weten dat wij een goede uitslag hebben gekregen van de vlokkentest!
We krijgen een gezond 3e kindje!!!
We zijn zo gelukkig en opgelucht, onbeschrijfelijk gewoon.

Ik hoop dat met een ieder hier alles goed is, ik reageer snel op iedereen, maar nu ontbreekt me de tijd,

Veel liefs van een hele gelukkige mama

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 20:30
dommels

Mimi,

Dat is super fantastisch nieuws meid! Ben zo blij voor jullie!
Geniet van jullie kleine wondertje en je groeiend buikje!

Liefs,
dommels

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 14:18
sanlala

hey mimi, dat is supernieuws zeg! Ga nu maar lekker genieten van dat ukje in je buik en geniet van je zwangerschap!!!!

XXX San

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 08:39
dommels

Hallo iedereen!

Hoe gaat het met jullie? Alles ok?
Is zo stilletjes hier...

San; Marc volledig verlost van de windpokken? Kan hij al terug naar school?

Samantha; Kiara doet het heel erg goed zo te horen! Amai! Flinke meid! Moet zalig zijn je andere kids zo te zien genieten van hun kleine zusje!
Hoe lang ben je nog thuis voor je terug aan de slag moet? Hopelijk kan je nog even genieten voor het werk terug begint!

Maandag start Stien opnieuw met school! Vanavond is er een ontmoetingsmoment voor de ouders en kinderen van de 1e kleuterklas! Ben benieuwd hoe ze zal reageren. Is toch 2 maanden geleden dat ze nog in de klas geweest is.
Ook benieuwd hoe haar gezondheid stand houdt!
Voor de rest is het toch wel spannend uitkijken naar nod! Heb al enkele dagen last van ongesteldheidskrampjes, maar dat kan zowel een positief als negatief teken zijn. Kan alleen maar afwachten...Moet nu nog tot zaterdag de utrogestan nemen en dan zien of de doorkomen.
Ik hoop zo om zwanger te zijn, maar het zou al heel erg moeten lukken dat het van de eerste inseminatie prijs is zeker? Als ik honger heb, krijg ik ook beetje misselijk gevoel, maar ik probeer niet teveel te letten op al die zogezegde symptomen, anders is de ontgoocheling weer zo groot. We zien wel, maar de tijd kruipt zo langzaam voorbij... Over een week zal ik meer weten!

San; hoe voel jij je? Jouw nod volgt kort op die van mij hé!

Fijne dag iedereen!
Liefs,
dommels

[Laatst gewijzigd door dommels - 27/08/2008 @ 08:59] - Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:11
dommels

Hallo!

Alles goed met iedereen?
Hopelijk allemaal aan het genieten van een laat, maar zalig zomerzonnetje!

Gewoon even om te melden dat ik deze ochtend m'n laatste utrogestan genomen heb...Normaal dinsdag nod! Afwachten dus! Heb terug wat krampen in m'n onderbuik, maar ja, daar kan ik niets uit opmaken natuurlijk, want het kan beide kanten uit! Hou jullie op de hoogte!
Maandag gaat Stien terug naar school! Ze heeft een nieuw boekentasje én ze zit bij dezelfde juf als vorig jaar en daar zijn we heel erg blij mee! Ze ziet het al helemaal zitten ons 'kleine' meid!

Fijn weekend!
liefs,
dommels

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:15
tine

hallo ik ben nieuw
heb een vraagje kan het normaal heb ik een cyclus van 28dagen deze maand 37 dagen kan het dat het nu 28 dagen is want ik heb meer verlies dan paar dagen geleden!!

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 14:16
tine

als ik het uitreken op 28 dagen zit ik nu in vruchtbaarste periode

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 19:52
dommels

Hallo,

Eerste schooldag achter de rug én goed meegevallen! Ben blij, want is toch altijd weer beetje afwachten hé! Ze ligt al van 19u in dromenland!

Vandaag zijn de doorgekomen...Zaterdag 13/09 nieuwe afspraak bij de gyn. Op naar inseminatie 2. Ben natuurlijk wel ontgoocheld (je hoopt altijd hé), maar had me al wat voorbereid, want had het al zien aankomen. Nu vol goede moed een nieuwe ronde in.

San; hoe voel jij je? Hoe is het met de kids?

Mimi; alles goed met jullie? Al mooi biukje aan het krijgen waarschijnlijk!?

Alles goed met de andere dames en hun kroost?

Tine; mijn gyn zei dat als je meer witverlies krijgt, je dan in je vruchtbare periode zit. Kan goed zijn dat je cyclus nu gewoon terug 28 dagen is... voor je!

Liefs,
dommels

dommels: 32 jr (B) 2e kindje 18e ronde nod: 29-09

ZWANGER:

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:23
Mama_Kim

hey hallo dames,

ik denk laat ik maar berichtje plaatsen haha!
Ik tel in principe niet af omdat ik net een spiraal heb ( sinds 31 juli ) maar ik tel alweer op, ben nu 6 dagen overtijd, zit dus in dag 7 alweer. Mocht ik het volgende week nog niet zijn dan moet ik naar de gyn. Ik ben van mijn eerste ook zwanger geworden door de pil heen, dus mij en mijn man zou het niets verbazen als ik nou weer zwanger ben. Het is toch een beetje spannend!
Mijn eerste is met spoedkeizersnee geboren na 7 en een half uur bevalling.

Wie herkent dit toevallig?

liefs,
mama_kim

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:30

hey
wil ook even reageren
ben 28 jaar en hebben n al 1 héél lief zoontje Noah en gaannu voor een 2de
maar ben bang dat mijn schoonzusje héél erg jaloers gaat reageren als ik zwanger moest zijn
ze heeft ook wel een vriend maar iemand die van haar profiteerd en haar enkel wil om papieren te hebben om in belgie te blijven
groetjes

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:34
sanlala

hey meiden,

Nou ik ga door naar de volgende ronde, ronde 20 volgens mij alweer.

Het is niet anders, wel weer een kortere cyclus deze maand, houd nu in eerste instantie 28 dagen aan, kan aan mijn slijm wel zien hoeveel dagen het wel moet zijn.

Heb niet veel tijd nu, maar Dommels, we gaan er samen weer voor hoor!

XXX San

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:35
sanlala

dommels: 32 jr (B) 2e kindje 18e ronde nod: 29-09
Sanlala: 34 jr. (NL) 2e kindje, 20e ronde NOD: 1-10