volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| Vandaag @ 14:43 | Hallo allemaal, hier is het een beetje druk te noemen. Vandaar dat ik meestal wel kom meelezen terwijl ik een voeding geef maar ik ben nog neit zo handig dat ik dan ook kan typen. ![]() Alles gaat hier goed. De 2 oudste zijn heel flink. Zien hun broertje echt graag. Moet hem wel goed in het oog houden want ze geven hem ook van hun eten en drinken of ze willen hem zelf ophun schoot nemen. Soms wel een beetje paniek dan van mijn kant. Kindjes zijn zo snel hé. Max doet het ook heel goed. Regelmatig naar de kinesist en de dr, maar hij is nu goed bijgekomen enzo dus allemaal geen probleem. Motorisch loopt hij al iets achter op een ander kindje van 1 maandje. Maar dat was te verwachten. We hebben het de familie nu ook laten weten, hij heeft dus syndroom van Down. Vndaar de iets vertraagde ontwikkeling. Dommels, ik ga heel hard voor je duimen. Hopelijk heb je prijs deze keer. Leuk dat je nieuwe gyn zo, goed meevalt. San, proficiat met jullie uitspraak, zal ook wel een hele geruststelling zijn. Dan is het vanaf nu echt genieten! ![]() |
| Vandaag @ 12:58 sanlala ![]() | oh dommels, ik ga keihard duimen, misschien word de 21e ronde een magische ronde ook voor jou, ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dikke knuf! |
| 14/11/2008 @ 23:44 | Hoi San, Hoe is het met je? Hopelijk gaat het goed met je en heb je niet teveel last van kwaaltjes? Dommels, Houdt moed. Wanneer mag je nu op gesprek komen? Siske, Blij te horen dat de kleine het goed maakt en de achterstand volledig ingelopen heeft. Altijd lekker om te horen. Kiara heeft vandaag haar eerste tandje doorgekregen. Ze weegt inmiddels ruim 6.5 kilo en is echt een heerlijke meid. Met mij gaat het even iets minder. Heb enorme last van mijn rug en daar wordt nu onderzoek naar gedaan. Nu loop ik al 14 jaar met pijn enkel nu straalt het uit naar armen en benen. Voorlopig maar even foto's laten maken en aan de hand daarvan wordt er verder besloten hoe te handelen. Tot die tijd rust en geen gekke dingen doen dan moet het enigsinds mee vallen en zo niet dan hebben we medicatie gekregen om de ergste uren door te komen. Nou ja ik ga lekker naar bed morgen vroeg op om sinterklaas binnen te gaan halen. We varen zoals elk jaar mee aan boord van een jacht om de pakjesboot te begeleiden bij de intocht. Gezellig maar wel slopend, maar de kids vinden het geweldig. nou ja fijn weekend en tot snel. liefs samantha |
| 29/10/2008 @ 23:11 | San, hele dikke proficiat. Duim hier voor een perfecte zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes. Je verdient het echt. Dommels, binnenkort is het ook jouw beurt. Veel succes gewenst met je nieuwe gyn. Met ons zoontje is alles dik in orde. Bij de bevalling woog hij 3196 en was hij 51 cm. Ik heb wel het vermoeden dat hij last heeft van reflux. Voor de rest slaapt hij al van dag 1 door. Zalig maar wel zielig als je hem dan midden in de nacht toch uit zijn warme bedje moet halen. Van zijn syndroom heeft hij voorlopig geen last. Hij heeft wat problemen met zijn bloed gehad dat te dik was maar dat is nu goed. Ook maakte zijn beenmerg te weinig bloedplaatjes aan maar ook dat heeft hij zelf kunnen verbeteren. Het grootste probleem bij deze kindjes zijn hun hartjes waar ze veel afwijkingen aan kunnen hebben maar dit heeft hij niet en een mentale achterstand maar dat kan je nu natuurlijk nog niet inschatten. Deze week begint hij ook al met kiné voor zijn spiertjes te versterken. Dat hij een speciaal kindje was wisten we pas bij zijn geboorte. Dit heeft hij op de echo's goed verstopt. Het was een enorme verrassing maar we zijn zo trots op ons ventje dat we dat er met liefde bijnemen en we stimuleren hem op alle mogelijke vlakken zo goed als we kunnen om hem een heel gelukkig leven te geven. ![]() |
| 29/10/2008 @ 21:55 | Dommels, Balen dat er nu een maand verloren gaat, maar probeer het van de zonnige kant te zien, je gaat nu weer een stapje verder in de hoop je droom waar te kunnen maken en uiteindelijk zal het het allemaal waard blijken te zijn. Ik ga voor je duimen dat je nu ook heel snel mag volgen. Het is je in ieder geval van harte gegund. liefs samantha |
| 29/10/2008 @ 21:54 | He San, Helemaal te gek. Ik dacht het al toen ik je berichten van de afgelopen dagen las maar dorst niets te zeggen. Maar inderdaad zoals dommels het al verwoordde Joepieeeeeeeeeeeee! Van harte gefeliciteerd en dat je maar een heerlijke zwangerschap mag hebben en lekker mag genieten. GEFELICITEERD ![]() ![]() Nu op naar een gezonde in 2009. Liefs samantha |
29/10/2008 @ 13:17![]() | San, dikke proficiat zeg! |
volgende pagina >
[Reageer]

samen aftellen naar de nod-dagen

zijn inderdaad snel gekomen (deze ochtend)! Nog nooit zo blij geweest dat ik ze zag
!
in 2009.