[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2008 @ 13:48 Valentijn | Onze dochter is van eind september en we laten haar snachts niet huilen. Ze huilt eigenlijk nooit voor niets want ze wil meestal dan gewoon drinken of haar tutje en soms aandacht. Ik heb haar max 3 keer door laten huilen en daar werd ze alleen maar overstuur van en dat vind ik gewoon niet nodig. |
| 03/12/2008 @ 13:51 Neeltje | Wij hebben een goede slpaer en als ze wakker wordt dan huilt ze nooit, ze rorpt eerder. Als dat 's nachts eens gebeurt (wat zelden is) dan sta ik dadelijk op voor haar tutje. Meestal slaapt ze dan weer goed verder. Als het een moeilijke slaper is die vaak huilt is het natuurlijk anders. |
| 03/12/2008 @ 15:04 | Hallo, Goeie vraag... ik zit met hetzelfde. Mijn zoon is ook een goeie vijf maand (een dag later geboren dan die van jou) en wordt nog zo goed als elke nacht wakker, meestal omdat hij nog wat honger heeft. Tot nu toe leg ik hem nog altijd aan (maar als ik volledig gestopt zal zijn met BV, zal dat ook gedaan zijn, dan wordt het een gedoe met flesjes:-()... in de hoop dat hij zo vlug in slaap valt. Meestal is dat ook zo , maar zeker niet altijd. Wij gaan 't volgende proberen: als hij echt huilt, naar hem toe gaan, proberen sussen en terug weg... blijft hij huilen, af en toe gaan zien, hem laten weten dat we er zijn, maar hem niet oppakken of zo. we zullen zien of dat werkt é... ik vind het ook zoeken zulle! groetjes |
[Reageer]

Hoe snel gaan jullie 's nachts naar je baby toe?

! En ik moet 's nachts nog zelden opstaan om hem te sussen, gebeurd nog wel eens, maar toen hij zijn speentje nog had was het soms echt tot 5x per nacht om dat ding terug te steken omdat hij hem niet vond
!