[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2008 @ 14:02 akiki (op pc werk) | Hoi, Het spijt me dat je dit verlies moet meemaken. Ik wil je wel even zeggen: het is niet omdat je een miskraam hebt meegemaakt, dat je daarom ook meer risico hebt op een volgende miskraam! Bij elke zwangerschap apart is de kans op een miskraam 1/5 tot 1/10 (afh van het onderzoek...), en de kans op een miskraam neemt af naarmate je verder in je zwangerschap bent. Alleen als een miskraam een paar keer erg vroeg misloopt, is de kans groter dat je nog es een vroege miskraam meemaakt, omdat het dan kan liggen aan een moeilijke innesteling. Neem alle tijd om dit verlies te verwerken. Praat erover, houd je verdriet niet voor jezelf. Knuffel, Akiki |
| 03/12/2008 @ 19:16 Davina | Oei, nu maken jullie mij toch een beetje ongerust. Ik heb nog steeds hcg in mijn bloed. Ik denk dat het ook afhangt van de tijd dat je al zwanger was. Het gaat niet in één keer weg. Dus als je bijna 12 w bent duurt het langer dan bij 7w. Ga morgen naar gync. Ik zal het eens vragen dan laat ik het jullie weten. Gr Davina |
03/12/2008 @ 21:34 ![]() | hoi vanessa, heb ook even aan het puzzelen geweest... ik geloof dat het me gelukt was nadat ik een kindje had bijgevoegd, anders lukt het niet... |
[Reageer]

Miskraam op bijna 12 weken
Maar het bloedverlies werd heviger net zoals ik mijn regels zou krijgen en we zijn onmiddellijk naar de spoed geweest. Daar heb ik een uitwendige en inwendige echo gekregen. Met de uitwendige echo konden ze niets zien. Met de inwendige echo zagen ze ons kindje zitten, het was zo groot als op 7 weken. Het hartje klopte niet meer.
Of het nu gestorven is op 7 weken of op 12 weken weten ze niet. Ik heb 4 pilletjes ingestopt gekregen om het te laten afkomen. Dit is dan ook gebeurd en we moesten de volgende dag terug naar de gyne gaan om te kijken of alles wel weg was. Nu was er nog een klein stukje blijven zitten. Ze gaan een week afwachten of het zo zou komen. De gyne denkt van wel.