[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2008 @ 12:59 lianne ![]() | Weet niet of ze daar nog iets te jong voor is, maar kleien is ook heel leuk om te doen. |
| 03/12/2008 @ 13:29 saar | Ik vond dit een moeilijke leeftijd om mijn dochter bezig te houden. Ze ging erg graag naar buiten, gaan wandelen, op bezoek bij mensen gaan, ergens gaan spelen... Binnen verveelde ze zich heel snel. Je kan eens wat balonnen opblazen. Een schuif-afje voor binnen kopen of lenen. Haar laten rommelen in een doos met dingen die ze nog niet kent. ze speelde ook graag met fietsjes, buggy's voor poppen, doekjes, met duplos spelen, met autotjes spelen, met plastieken keukenspeelgoed spelen.. Probeer je kindje ook kleine taakjes te geven (zoals pampertje in de vuilbak gaan doen), dat vinden ze heerlijk! Nu gaat het stukken beter (19m). Ze is erg geinteresseerd in alles wat ik doe, wil alles nadoen, dus daarmee kunnen we ons nu weer de hele dag amuseren. TV kijken vind ze nu ineens ook interessant. Voor de sint krijgt ze klei, volgens mij gaat ze dat super vinden (wel onder toezicht steeds). groetjes |
| 03/12/2008 @ 14:27 Draakje | hey, misschien gewoon wat laten meehelpen in het huishouden. afwassen, wordt in water pletsen, ramen poetsen met een eigen emmer (daarna moet je wel even dweilen) mee laten helpen met koken. eitjes klutsen, balletjes voor de tomatensaus mee laten maken, ... veel plezier nog! |
[Reageer]

Spelen met een 15à16 maander