< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Zo druk!! Sinterklaasspanningen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Zo druk!! Sinterklaasspanningen?
02/12/2008 @ 20:14
esther

Online Status
Mijn zoon is de laatste weken zoooo druk! Heel slecht luisteren, uitdagen, enorm wild en zijn broertje pijn doen. Normaal peubergedrag zou je bijna zeggen . De laatste tijd ging het juist heel erg goed met hem, dus ik koppel het toch maar aan Sinterklaas.

Zijn jullie peuters ook zoveel drukker? Ik merk dat alle kindjes op de creche ook veel drukker zijn. Best leuke traditie die Sinterklaas, maar de spanningen die het met zich meebrengt . Mijn moeder vertelde dat ik altijd enorm bang was en mijn broer had een week lang voor 5 december diarree... Bijna niet de moeite waard vind ik persoonlijk.

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 12:56
kelleke

Online Status Stuur bericht
hier ook enen zenne,.. hij loopt al sinds deze morgen te zagen achter klaas, klaas, klaas ... ( sinterklaas dus) zijn oren staan op zijn poep en de zus moet het ongelden. dus is normaal denk ik.

Link naar deze reactie
05/12/2008 @ 10:13
Anna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi,

Hier ook zelfde.Vandaag is grootoudersfeest en er komt Sint naar school.Ze hebben al heel lang een dansje geoefend om voor oma's en opa's te dansen.Hopelijk na vandaag wordt mijn zoontje toch kalmer.Het is tijdelijk en zal wel snel voorbij gaan.

Groeten

Link naar deze reactie
05/12/2008 @ 11:22
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Het is de tijd van het jaar hoor.......

Vind de Sint een geweldige traditie, maar voor de kinderen brengt het heel veel spanning met zich mee. Ik zal ook blij zijn als dit kadootjesweekend voorbij is.
Alleen houdt het bij ons in de maand december niet op.... hoop verjaardagen, en ook nog onze meid die jarig i bijna, in januari keert hier de rust pas weer terug.

Ik zie het ieder jaar gebeuren, maar neem het voor lief, die blije gezichjes als er kadootjes komen, ik vind het het wel waard

Groetjes mieke

Link naar deze reactie
05/12/2008 @ 11:27
mamsje

Online Status Stuur bericht
hai,

hier ook zo'n stuiterbal in huis!!
man wat is het vermoeiend.

hij ligt zelfs in zijn slaap te mompelen en sinterklaas liedjes te zingen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]