[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 19:17 debke | hallo mijn zoontje had vorige week ook hij was toen overdag aan het slapen en s'nachts wakker nu doe ik altijd de radio aan overdag zodat er altijd iets van lawaai is en s'nachts als hij gaat slapen geef ik eerst zijn badje beneden en daarna gaan we naar boven in de kamer (waar er geen licht brand enkel op de gang zodat het schemert in de kamer)en dan krijgt hij daar zijn eten en dan een boertje laten en dan direct zijn bedje in en dit alles gebeurt zonder iets tegen hem te zeggen en sinds deze week slaapt hij toch al van 21.30tot01.30en dan van 02.00tot07.30 groetjes debke ![]() |
| 04/12/2008 @ 17:36 Karo9 | Hier hetzelfde probleem,overdag doet mijn meisje niks anders dan slapen.De laatste dagen is ze tussen 19u en 21u30 wakker dan denk ik dat ze s'nachts beter zou slapen maar dat is niet zo.Nu is het toch al een paar nachten dat ze er 3u en soms 3u30 tussen laat om te drinken (ik geef borstvoeding) maar als ze gedronken heeft is ze nogal onrustig omdat ze denk ik last heeft van haar maag en duurt het soms 2u eer ze weer in slaap valt.Dus van slapen komt er niet veel in huis! |
| 09/12/2008 @ 13:11 Sofie ![]() | en als je hen probeert in te bakeren 's nachts? |
[Reageer]

baby wisselt dag en nacht

...