[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 16:16 Julia | Hallo mama's, Morgen krijg ik een meisje op bezoek die eens in de zoveel tijd gaat oppassen op ons zoontje van 14 maand. We gaan natuurlijk eerst uitgebreid kennis maken voordat ik van haar diensten gebruik ga maken. Ze is 24 jaar en werkt zelf ook nog eens in een kinderdagverblijf, beter kan dus niet ![]() Nu is mijn vraag; wat kan ik ongeveer verwachten qua vergoeding? Ikzelf kreeg ruim 10 jaar geleden 5 gulden per uur. Ik weet natuurlijk dat de prijzen veranderd zijn, maar wat betalen jullie de oppas? Ik wacht het morgen even af maar ik vind het toch fijn te weten wat jullie gemiddeld betalen. Graag jullie reacties! Groetjes, Julia |
| 02/12/2008 @ 16:33 barbara | Ik zou het ook gewoon aan haar zelf vragen! Ik heb een vriendin die is ook leidster op een kdv en die past ook particulier op bij kennissen. en ze krijgt gemiddels 5 euro per uur.. Bij 1 gezin krijgt ze 3 euro ( dat vind ze zelf ook prima, hun hebben een vaste oppas voor 3 euro en die vriendin van mij is inval oppas zeg maar ) Maar bij sommige andere krijgt ze weer meer omdat die ouders dat graag willen, zelf vraagt ze dus normaal gesproken 5 euro per uur. |
| 02/12/2008 @ 16:33 barbara | Maar ik denk dat er tussen de leeftijd van 14 jaar en 24 wel een verschil zit hoor .. |
| 02/12/2008 @ 16:36 *LONE* ![]() | Voor zover ik rond mij hoor is 4.5 euro tot 5.0 euro per uur normaal. 3.0 euro lijkt mij wel heel erg weinig. |
| 02/12/2008 @ 17:08 ikke | Ik heb net van 19 tot middernacht 20 euro betaald, dat is 4 euro per uur. OOk een kinderverzorgster, die in kribbe werkt. vond dat prima bedrag; |
| 02/12/2008 @ 17:11 Sitara | 5 Euro per uur |
| 02/12/2008 @ 19:40 Julia | Danku dames! Nou weet ik hoeveel ik morgen ongeveer kan verwachten, al weet je dat natuurlijk nooit zeker ![]() Groetjes, ![]() Julia |
| 02/12/2008 @ 19:49 | ik ben eens een maand gaan werken kaasfabriek per uur heb ik voor 6euro gewerkt en een familie lid heeft naar mijn zoon gekeken ze pakte die van school naar haar eigen huis kreeg weinig ete want als ik da kwam hale was het mama ik heb honger heb paar puzzels en dvd meegeven ma de dvds hebben ze kwijt gespeeld en mijn zoontje heeft minsten elke dag in tuin gespeeld nie binnen van 15.20 tot 18.10 ze heeft de zaterdag en zondag ook bijgeteld ma die was bij de weekends bij mij voor +-250euro mooi he dus heb ik nu vrijstelling genomen en ben nu bij mijn zoontje en heb een dochter van 4 maanden ![]() |
| 02/12/2008 @ 19:50 reb ![]() | bij de gezinsbond (België) betaal je 3euro per uur. Voor een nacht (vanaf 10u) betaal je 15euro! |
| 03/12/2008 @ 09:48 Eline | Wij betalen de kinderoppas 4 à 5 euro per uur. Ze is 18 jaar. |
| 03/12/2008 @ 15:53 REBECCA | Wij betalen onze oppas van 25 jaar 8 Euro per uur, dat is toch best veel als ik zo lees. Maar ze heeft wel veel ervaring want ze is kleuterjuf. (misschien dat dat het is) Groetjes, Rebecca |
03/12/2008 @ 20:11 ![]() | 5 euro |
| 03/12/2008 @ 20:27 Dorine | wij betalen onze oppas altijd hetzelfde bedrag of ze nu moet slapen of niet vrijdagavond is geweest van 18u30 tot smorgens 9u toen we haar naar huis brachten ze kreeg 30 euro de zaterdag is ze gekomen van 17u30 tot 24u ook 30 euro gekregen ze is 16 en heeft nog geen andere plaatsen om te babysitten ze is er heel content mee met onze prijs het was de eerste keer dat we een babysit hadden ook hadden geen flauw benul wat het kost groetjes dorine |
| 04/12/2008 @ 12:47 Marleen | Het buurmeisje van 18 tussen de 4 en 5 euro (ronden het altijd af) Het buurmeisje van 13 3 euro |
[Reageer]

Wat betalen jullie de oppas?

, maar ik moet de deur uit. Reeds 20 maand ga ik niet uit (op dat ene feest na). Papa werkt als kok, dus is savonds en in het weekend nooit thuis, zodat ik er altijd alleen voor sta. Maar overmorgen ga ik mee op nachtelijke scoutsdropping. Zal me deugd doen.