[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 14:25 marjolijn25 ![]() | hebben jullie een idee voor een jongens en meisjes naam dat past bij damiën en vincent.... alvast bedankt |
| 02/12/2008 @ 14:27 ikke ![]() | Laurien, Eline,... Ruben, .. |
| 02/12/2008 @ 14:45 esmee | Jolien misschien? |
| 21/12/2008 @ 23:25 glinsterke | ![]() damiën , vincent en diesel damiën , vincent en deacon damiën , vincent en liam damiën , vincent en cyan damiën , vincent en lian damiën , vincent en gillian ![]() damiën , vincent en milla damiën , vincent en gyla damiën , vincent en laila damiën , vincent en kiara damiën , vincent en kiana damiën , vincent en gia |
| 22/12/2008 @ 19:28 Anna | Worden Vincent en Damien op z'n Engels of op z'n Frans uitgesproken? Want dat vind ik toch een heel verschil wat naamkeuze betreft... |
| 22/12/2008 @ 19:30 marjolijn25 ![]() | allebei in het engels.. vincent en damiën |
| 22/12/2008 @ 23:49 Miemie | Nathan, Zach, Elijah, Jesse, Quinten, Noah, Charlie, Aaron, Beau, Connor, Joshua, Quinn, Finn, Logan, Micah, Colin, Adam, .. sarah, Alissa, Erin, Noelle, Maya, Nikka, Jill, Cecelia, Hannah, Allison, Jade, Lily, Katie, Claire, Leia, Arwen, Ava, Juliet, Maeve, Lauren, Sophia, Isobel, Gwenn, Zoë, ....alles op z'n engels |
| 28/12/2008 @ 14:20 Anna | ok, dan kan ik beginnen nadenken. Ik ging ervan uit dat het op zijn Frans was en wou Mathieu voorstellen. Maar dat past dus niet. Matthew misschien? |
[Reageer]

jongen en meisjes naam