< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » resten in baarmoeder na miskraam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
resten in baarmoeder na miskraam
02/12/2008 @ 13:16
joro

Hallo iedereen,
ik heb 6/10 een miskraam gehad. Het kwam niet natuurlijk en daarom hebben we samen besloten om met behulp van pillen het af te laten komen.
De eerste keer dachten we dat alles eruit was, maar blijkbaar niet goed genoeg. Drie dagen later dus een 2de keer die pillen genomen. hierna volgens gyn wel in orde. Ik ben vorige week dus ongeveer een week of 7na de miskraam op cons geweest en de gyn zei dat er nog iets in de baarmoeder zat en er zich een cyste op de eierstok had gevormd. Nu moeten we 11dec terug naar ziekenhuis om via een kijkoperatie te weten te komen hoe het zit.
Ik ben compleet gek aan worden. Sinds de miskraam zijn we naar 4 babyborrels moeten gaan en zijn er 3 vriendinnen zwanger geraakt. Ik zit hier nog steeds met iets in mij en kan het dus maar niet afsluiten. Kan iemand me aub iets positiefs vertellen want weet het echt niet meer. Ik haat dat wachten......... :(
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 21:15
Femke

Online Status
Hey Joro, 't is logisch dat je je down voelt want wat je meemaakt, is ook niet niks. Wij hebben de voorbije 4 maanden twee keer na elkaar 'tegenslag' gehad en ik begrijp goed wat je doormaakt. En ook hier wordt de ene zwangerschap na de andere aangekondigd en worden er continu baby's geboren in vrienden- en familiekring. Ik probeer blij te zijn voor hen, want ik gun het hen écht wel, maar telkens schiet toch door mijn hoofd dat ik het ook had kunnen zijn.
Probeer de moed erin te houden en weet dat je niet alleen bent. En belangrijk; krop je gevoelens niet op en blijf erin geloven. Hier zijn er velen die een miskraam hebben meegemaakt en de meesten hebben enige tijd nadien weer goed nieuws.
Kop op en dikke

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 20:53
Davina

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Heb net hetzelfde nieuws gekregen. Heb op 3 november curretage gehad.
Moest niet op controle gaan,....
Omdat ik me nog steeds niet lekker voelde heb ik vorige week bloed laten trekken. Hieruit bleek dat ik nog steeds hcg en prolactine in m'n bloed had zitten.
Wel, ben vandaag terug naar mijn gync geweest. Nu blijkt dat er nog resten in mijn baarmoeder zitten. Moet maandag kijkoperatie laten doen, indien nodig opnieuw curretage.
Heeft dit gevolgen voor een volgende zwangerschap????
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 20:54
Davina

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
Heb net hetzelfde nieuws gekregen. Heb op 3 november curretage gehad.
Moest niet op controle gaan,....
Omdat ik me nog steeds niet lekker voelde heb ik vorige week bloed laten trekken. Hieruit bleek dat ik nog steeds hcg en prolactine in m'n bloed had zitten.
Wel, ben vandaag terug naar mijn gync geweest. Nu blijkt dat er nog resten in mijn baarmoeder zitten. Moet maandag kijkoperatie laten doen, indien nodig opnieuw curretage.
Heeft dit gevolgen voor een volgende zwangerschap????
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]