< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Zwanger of niet??? Snap er nix meer van...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Zwanger of niet??? Snap er nix meer van...
02/12/2008 @ 12:42
Yvette-83

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Hoi,

Ik was 02-11-2008 voor het laatst ongesteld. Ben dus nu een dag te laat. Althans dat ligt eraan hoe je het bekijkt...De ene maand ben ik na 28 dagen ongi en de andere maand bij 30. De laatste paar dagen verlies ik heel veel slijm, wittig en soms met een klein beetje bloed erin. Ben soms misselijk, al kan dat ook tussen je oren zitten natuurlijk. Maar ben echt niet normaal moe! Slaap voor de rest prima s'nachts maar overdag moet ik echt gaan liggen als me dochtertje op bed ligt. Heb al een test gedaan maar die was negatief. Heb geen last van me borsten, voel me voor de rest ook niet anders. Dat vraagt iedereen namelijk hihi.

Wat denken jullie? Zou ik het me gewoon allemaal in me hoofd halen, of is er de hele kleine kans dat ik toch eindelijk weer zwanger zou kunnen zijn???

Ik ben heel erg benieuwd of er iemand zich herkent in dit verhaal. Mischien iemand die het ooit heeft meegemaakt, of het nu meemaakt.

X Yvette

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 13:28
iks

ik zit in hetzelfde schuitje, alleen wel "lastige" borsten. Had ook gisteren rozig sijm, vandaag bruinig, alleen bij afvegen. Ik heb al 2 kids en nooit een positieve zwangerschapstest gehad dus daar kan ik ook niet op terugvallen. maar blijven afwachten dan zeker???
laat iets weten
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 15:23
Yvette-83

Hier ook alleen bij afvegen...
Had bij mijn 1e kindje wel een positieve zwangerschaptest. Mischien te vroeg getetst dit x?? Ben heel benieuwd wat het ons gaat brengen!!

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 15:27
*Wendy*

Online Status Bekijk profiel
Hee yvette, wanneer had je die test gedaan en welke?

Het zou zomaar kunnen dat je zwanger bent ;)

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 15:35
Yvette-83

Vrijdag, test van de drogist eigen merk, en gister 1tje bij de huisarts. Maar die zei ook al dat als ik te vroeg was met testen hij negatief was maar dat dat nog kon veranderen...

Heb alleen bij mijn 1e zwangerschap nooit zoveel slijm verloren.
Zou het echt???? Denken jullie dat het zou kunnen? Shania is namelijk geboren na een hormoon behandeling omdat ik niet zelf zwanger kan worden. Jeetje, als het nu zo zou zijn dan hebben we het helemaal zelf gedaan!! Zonder ziekenhuis! Dat zou toch geweldig zijn...

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 10:37
kimmie

hey yvette,

en al meer nieuws???

ik duim voor je dat het raak is...zou super zijn toch

liefs kim

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 11:37
Yvette-83

Hoi Kimmie en alle andere meiden,

Nee nog geen nieuws...
Begin te denken dat ik helaas niet zwanger ben... Voel me eigen ook helemaal niet anders ofzo. Ben niet misselijk, geen last van me borsten, gister was ik vreselijk moe maar vandaag heb ik daar helemaal geen last meer van. Nog steeds niet ongesteld, wel bij het afvegen veel slijm met soms een spoortje van bloed erin.
Hoopte zo dat het ons gelukt was op de "normale" manier
We willen dolgraag een 2e kindje maar als het kan zonder alle toeters en bellen van het ziekenhuis. Zolang ik niet ongetseld ben hou ik de stille hoop dat het ons eindelijk op de normale manier gelukt is maar ben bang van niet...

[Laatst gewijzigd door Yvette-83 - 03/12/2008 @ 11:38] - Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 13:33
iks

heb de gyne gebeld, bij mij is alles terug "proper"
maar volgens hem moet ik het maar als menstrueren zien
Volgende ronde beter dan zeker!!

Succes aan de rest
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 14:15
Yvette-83

He Iks,

Vind het heel vervelend voor je dat het niet gelukt is deze maand. Wel raar dat de Gyn dat zegt zonder dat hij je gezien heeft..
Ik hoop voor jullie dat het volgende maand WEL raak is!!
voor jullie!

Link naar deze reactie
05/12/2008 @ 08:48
Yvette-83

He meiden,

Ik wilde even laten weten dat ik vanochtend ongesteld ben geworden .
Afspraak in het ziekenhuis is al gemaakt, dus we gaan het op die manier weer proberen! Jullie ook allemaal heel veel geluk!
Hoop snel te lezen dat het bij jullie wel RAAK is!! Bedankt voor alle lieve reacties.

X Yvette

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]