[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 16:07 Wivine ![]() | Hey, wat bedoel je met babyslaapzak? |
| 02/12/2008 @ 16:50 LiLLeBi ![]() | Ik bedoel zo een slaapzak die je bijvorbeeld vastknoopt boven de schoudertjes, dat alleen de armpjes 'vrij' zijn. |
| 02/12/2008 @ 16:57 barbara | Mijn zoontje heeft denk ik tot 2.5 in een slaapzak gelegen maar na 2 jaar ritste hij die ook open en lag dan bloot.. ( in pyama he ) en dan deden wij als hij sliep een deken over hem heen inmiddels kruipt hij zelf netjes onder zijn deken dus ze leren het vanzelf wel.. |
| 02/12/2008 @ 19:14 Anna ![]() | Ik denk een deken is hier een oplossing.Mijn zoontje slaapt vanaf 2 jaar in 1 persoon bed onder de deken.Hij dommelt lekker in en heeft lekker warm. Groeten Anna ![]() |
| 06/12/2008 @ 21:54 esther | Hier een van bijna drie die nog steeds in een slaapzak (110 cm) slaapt. Een met afritsbare mouwen. Een dekentje krijgt hij niet. We hebben dit een tijd geprobeerd en dat was ellende. Op een of andere manier kon hij zichzelf niet goed toedekken en dan riep hij steeds 'ZIT NIET GOOOOEEEED' totdat we hem weer goed toedekten. Hij slaapt graag in een slaapzak, dus voorlopig laten we het zo. |
| 06/12/2008 @ 21:58 Karen | Lore heeft tot ze ongeveer 18 maanden was in een slaapzak geslapen. Nu slaapt ze in haar bedje (nog een spijlenbedje) in een pyama en een deken. Ze kan zichzelf nu ook onderstoppen, dus ik ben vrij gerust dat ze warm ligt. Bij de OM slaapt ze wel nog in een dikke slaapzak met mouwen en daar slaapt ze ook prima. Kwestie van gewoonte denk ik... |
| 06/12/2008 @ 22:52 Marleen | met 18 maanden kon die van ons lopen en sinds dien had hij geen slaapzak meer. Doordat er spijlen uit het bedje gehaald waren kon hij zelf zijn bedje in en uit. Met 2 jaar is hij naar een peuterbed gegaan en slaapt hij onder een dekbed en als ik naar bed ga leg ik die nog een keertje goed |
| 07/12/2008 @ 20:22 LiLLeBi ![]() | Ik heb nu ook trug een andere slaapzak gekocht waar ze vast in ligt maar meer beenruimte heeft. Eens benieuwd ... ![]() |
[Reageer]

Hoe slapen jullie peuters?