[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 12:22 AngelElke | hallo ,ik heb meer dan anderhalf jaar gebruik gemaakt van de vaginale ring wat voor mij zeer gemakkelijk was. Maar deze heb ik nu uitgelaten sinds eind september. Mijn vriend en ik zouden nu zeer graag een speelkameraadje hebben voor ons driejarige dochter. Nu tussen de maandstonden van september naar oktober zaten 36 dagen tussen. Nu voor november heb ik nog steeds geen bloedverlies. Ik weet dat mijn cyclus altijd 28 dagen was. IS dit nu normaal of zou ik een wonderlijk wezentje mogen dragen? Heeft hier nog iemand ervaring met dit? Groetjes, een hopende mama. ![]() |
| 02/12/2008 @ 14:35 | hallo, ik was ook 2 maanden gestopt met de ring en het duurde 2 weken langer dan normaal voordat ik mijn ms kreeg. ook de 2de maand duurt het veel langer. je lichaam is zich aan het herstellen. bij de een duurt dat langer als bij de ander. succes!! groetjes esther ![]() |
| 04/12/2008 @ 23:08 Goele | Hallo AngelElke Ik ken je probleem. Toevallig ben ik ook gestopt met de ring in september (na meer dan 3 jaar). Mijn eerste cyclus heeft 45 dagen geduurd. Voor ik begon met de ring duurde die maar 30 dagen. Vandaag ben ik nog steeds aan het wachten voor de volgende. Ik heb ook seeds dezefde informatie gekregen. Geef je lichaam tijd om te herstellen. Na een tijdje werkt je lichaam weer gewoon als anders en kan je beginnen aan een kindje. veel succes goele |
| 05/12/2008 @ 16:39 victoria ![]() | hi, ook hier hoor.. eerste cyclus 30d, tweede 66d, derde cyclus: zie banner ![]() Geef je lichaam even de tijd om zich aan te passen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid! |
[Reageer]

vaginale ring
,