[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 12:20 Liesje ![]() | barkruk = baarkruk, ben niet van plan om op café te bevallen hoor hihi ![]() |
| 02/12/2008 @ 12:29 Martine73 | Hoi Liesje, Ik ben reeds tweemaal thuisbevallen op de baarkruk. Voor mij een zeer goede ervaring moet ik zeggen: de zwaartekracht werkt mee in jouw voordeel, je kunt alles goed volgen en controleren en wat je partner betreft: die geeft je letterlijk (rugge)steun en je voelt je met twee heel verbonden op dat moment. Wat die rugklachten van je man betreft, je man kan gerust op een stoel achter je aan komen zitten, zo is dat hier ook gegaan. In ieder geval is verticaal bevallen een stuk makkelijker dan horizontaal hoor. Ga er maar voor zou ik zo zeggen In ieder geval veel succes met je zwangerschap en aanstaande bevalling ![]() |
| 03/12/2008 @ 10:38 Liesje ![]() | Nog meiden die hier ervaringen rond hebben? alvast bedankt!! |
| 03/12/2008 @ 12:10 els | Zou er in het ziekenhuis ook mogelijkheid zijn om op baarkruk te bevallen? Of hebben ze daar zelden of nooit zo'n stoel? Lijkt me echt wel heel goeie houding om te bevallen, of om weeën op te vangen. iemand ervaring hiermee in ziekenhuis? Zal bij volgende doktersbezoek zeker eens meer uitleg vragen. |
[Reageer]

bevallen op de barkruk, ervaringen?

In ieder geval veel succes met je zwangerschap en aanstaande bevalling