< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Vaginale ongemakken.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Vaginale ongemakken.
02/12/2008 @ 11:48
D

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik had eens een vraagje. Ik ben nu 23 weken zwanger en mijn vagina is heel rood en soms opgezwollen. Ook heb ik aan mijn linker schaamlip een bolletje. Iemand die ik ken had het over vaginale spataders. Zou dit dat kunnen zijn? En wat kun je er aan doen?

groetjes D

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 12:24
Britt

Online Status
Dat kunnen inderdaad spataderen/aambeien zijn, maar voor hetzelfde geld heb je een schimmelinfectie ofzo...

Als je er echt last van hebt, zou ik naar de dokter gaan.

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 12:40
marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hmm op je schaamlippen aambeien kan dat dan?

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 18:48
tijgertje86

Online Status
Als het ook jeukt en brand heb je waarschijnlijk een schimmelinfectie ik ben er net weer vanaf... is heel makkelijk te behandelen even langs de dokter of telefonische uitleggen dan krijg je gewoon een zalfje die je 2 weken smeert 2 x per dag en je bent er zo vanaf...

Liefs tijgertje..

Niet te lang door blijven lopen hoor... ik ken het zo naar he...

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 19:16
D

Bedankt voor de reacties, maar ik denk niet dat het een schimmelinfectie is want het jeukt niet en het brand niet. Enkel als ik ga zitten of mij was of zo doet het pijn.

groetjes D

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 20:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Mij lijken dit ook gewoon spataders. Ik heb dat ook, komt gewoon door de druk van je beebje. Ik heb dat ontdekt met een spiegeltje omdat ik de indruk had dat alles opgezwollen was. Hubby heeft ook eens gekeken en hij zal ook allemaal spatadertjes. Deze kunnen geen kwaad, alleen erg vervelend die druk hé

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 20:07

kan je die zalf ook gewoon bij de aphoteeker vragen
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 14:39
marieke2208

Online Status
@ femke: ja, die heet gynodaktarine

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 19:16
ano

Hey meid,

ik herken het wel, tenminste als de bol aan de binnenkant zit..
en dan heb ik geen goed nieuws.
toen ik voor de eerste keer zwanger was, hebben ze mij aan 8 maand moeten "opereren" aan die bol, opensnijden en een wiek ingestopt.
blijkbaar zou dat een inwendige "puist" zijn door me te scheren... en raar maar waar, telkens ik me scheer, komt ie terug. Nu heb ik wel een zalf gekregen en die stinkt wel verschrikkelijk, maar helpt wel, gewoon uitwendig opsmeren, bithiol heet die zalf.
en bij jou, gaat die bol weg en komt ie terug?
Link naar deze reactie
04/12/2008 @ 09:07
D

Hallo,

Momenteel is het nog een bolletje. Van ongeveer een halve cm groot. Maar het is zowat plat afgerond, maar als je erop drukt voel je dat het een bolletje is. Ik ben momenteel 23 weken zwanger en heb het nu een paar weken en daarvoor nooit gehad. Ook als ik ga zitten doet het geen deugd. Ik heb het er overlaatst met een vriendin over gehad en die vertelde mij dat ze vaginale spataders had tijdens haar zwangerschap. Daarom dacht ik dat het dat misschien was. Omdat soms ook alles opgezwollen is.
Volgende week moet ik naar de gynecologe. Ben eens benieuwd wat hij gaat zeggen.
Bedankt voor de reactie.
groetjes D

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]