[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 12:24 Britt | Dat kunnen inderdaad spataderen/aambeien zijn, maar voor hetzelfde geld heb je een schimmelinfectie ofzo... Als je er echt last van hebt, zou ik naar de dokter gaan. |
| 02/12/2008 @ 12:40 marijke ![]() | hmm op je schaamlippen aambeien kan dat dan? ![]() |
| 02/12/2008 @ 18:48 tijgertje86 | Als het ook jeukt en brand heb je waarschijnlijk een schimmelinfectie ik ben er net weer vanaf... is heel makkelijk te behandelen even langs de dokter of telefonische uitleggen dan krijg je gewoon een zalfje die je 2 weken smeert 2 x per dag en je bent er zo vanaf... Liefs tijgertje.. Niet te lang door blijven lopen hoor... ik ken het zo naar he... ![]() |
| 02/12/2008 @ 20:07 | kan je die zalf ook gewoon bij de aphoteeker vragen |
| 03/12/2008 @ 14:39 marieke2208 | @ femke: ja, die heet gynodaktarine |
| 03/12/2008 @ 19:16 ano | Hey meid, ik herken het wel, tenminste als de bol aan de binnenkant zit.. en dan heb ik geen goed nieuws. toen ik voor de eerste keer zwanger was, hebben ze mij aan 8 maand moeten "opereren" aan die bol, opensnijden en een wiek ingestopt. blijkbaar zou dat een inwendige "puist" zijn door me te scheren... en raar maar waar, telkens ik me scheer, komt ie terug. Nu heb ik wel een zalf gekregen en die stinkt wel verschrikkelijk, maar helpt wel, gewoon uitwendig opsmeren, bithiol heet die zalf. en bij jou, gaat die bol weg en komt ie terug? |
[Reageer]

Vaginale ongemakken.

en hij zal ook allemaal spatadertjes. Deze kunnen geen kwaad, alleen erg vervelend die druk hé