Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2008 @ 17:15 amina | Ben momenteel 26jaar. Ik wou mijn 1ste op mijn 23ste en ik wil er 5 voor mijn 30ste. Nu ben ik mijn man spijtig genoeg nog niet zolang geleden tegen gekomen. Dus bij mij 1ste was ik 25j en ga ik 26j zijn als ik beval. Dus ik denk niet da ik de 5 haal voor mijn 30ste. Ik denk wel da ik er na mijn 32ste geen meer wil, kwil toch nog een jonge, alle ja redelijk jonge mama zijn. xxx |
| 03/12/2008 @ 19:45 an | 22 jaar : man leren kennen 23 jaar : afgestudeerd 24 jaar : getrouwd 26 jaar : eerste kind 27 jaar : tweede kind 28 jaar : verhuisd naar eigen huis 29 jaar : derde kind en ziezo, mijn wens van 3 kinderen voor mijn 30 ste kwam uit ! |
| 03/12/2008 @ 20:01 an | Je kan inderdaad voor jezelf iets 'wensen' maar of het ook lukt, heb je niet altijd zelf in de hand. Ikzelf had 3 kinderen voor mijn 30 ste en ik weet dat vriendinnen van mij stiekem ook die wens hadden, maar ze zijn nu 31 en hebben nog geen relatie ... |
| 03/12/2008 @ 22:00 chris | Ben nu 36 ... vorg jaar nog bevallen van een lieve zoon ... Heb helemaal niet het idee dat er omwille van mijn leeftijd (en die van mijn man, 41) geen baby meer mag komen ! Ken zelfs meerdere mama's in de buurt van 38, 39 die volop genieten van hun nieuwe telg ... misschien is leeftijd niet de doorslaggevende reden ?! |
| 04/12/2008 @ 08:37 Cathje | Wij verwachten ons eerste en ik ben nu 27. Ik vind dat persoonlijk een goeie leeftijd. Het is nl.ook zo dat hoe ouder je wordt, hoe meer risico's je loopt tijdens je zwangerschap en hoe hoger het risico dat er iets met het baby'tje kan gebeuren. Pas op, ik val hier niemand aan en ik beweer niet dat alles perfect normaal kan verlopen, ook als je ouder bent, maar als ik de risico's afweeg, dan heb ik persoonlijk liever om er vroeger aan te beginnen... Proficiat aan alle nieuwe mama's en ook veel sterkte aan de "klussers"... Groetjes ![]() |
| 04/12/2008 @ 22:44 Kegi | Ik wou altijd graag een eerste kindje voor mijn 23ste (een max. leeftijd heb ik nooit in gedachten gehad). En dat is hier prima gelukt. Zwanger toen ik 21 was en bevallen op mijn 22ste. Dit is ook grotendeels gekomen omdat mijn man 8j ouder is. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

leeftijdsgrens voor jezelf?