< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » vraag over babyfoon wie kan mij helpen???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
vraag over babyfoon wie kan mij helpen???
01/12/2008 @ 16:23
rubia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,
Even een vraagje over babyfoons. Wij hebben op onze lijst er een staan van Alecto DBX 82
Ze zeggen dat het een hele goeie foon is die tot 3000m gaat, maar ik heb toch mijn bedenkingen. Ik heb een hele goede nodig waar ik kan op vertrouwen die zeker echt heel ver gaat (hebben een boerderij en moet overal te horen zijn). Hij kost ong 70 euro, is dit niet een beetje weinig? Ik wil het beste van het beste hebben.
Heeft er iemand ervaringen met dit toestel. Kan ik wel vertrouwen op die afstand? Het moet geen zijn met video (die kosten ook wel meer) gewoon een hele goede die zeker erg ver kan.
Wie raad er mij iets anders aan of wie gaat akkoord met de keuze?
grts

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 19:00
brina

Hoi rubia

Wij hebben de alecto DBX 82 en we zijn er heel tevreden over. 300 meter gaat hij zeker, verder heb ik nog niet geprobeerd. Maar qua geluid vind ik hem heel goed. Je kan de gevoeligheid instellen zodat je elk geluidje hoort dat je baby maakt.

Succes ermee!

gr brina

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:31
Mammie

Hallo,

wij hebben ook een boerderij en hebben sinds april ons eerste zoontje. Wij vonden het ook belangrijk een goeie babyfoon te hebben. We hebben die ook gevonden, een superNova. Deze heeft een goed bereik vind ik.
Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 20:19
rubia

@mammie,
hoe ver kan jullie babyfoon dan wel? Die foon die we gekozen hadden was de enigste die zo ver ging. Heb al een paar revieuws gelezen erover en de meningen zijn verschillend over de alecto.
Tja, kzal nog een beetje na zoeken.
Grts

Link naar deze reactie
03/12/2008 @ 21:22
Mammie

Deze babyfoon kost €102. En kweet nu niet precies hoeveel meter hij gaat mr toch wel een 400à600meter. Is afhankelijk van het aantal muren.

Deze is draadloos en je kan dus zelf een beetje kijken waar je de beste ontvangst hebt. Ik zet hem alt vooraan in de stal, dichtst bij ons huis.

grtjs
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]