< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Dan toch maar ovulatietest gebruiken?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Dan toch maar ovulatietest gebruiken?
01/12/2008 @ 15:49
Karen

Online Status
Hallo,
sinds de geboorte van Lore (bijna 2 jaar oud) hebben we geen anticonceptie meer gebruikt omdat we eigenlijk best wel snel een tweede kindje wilden. Ondertussen zijn we dus 2 jaar verder en ben ik nog altijd niet zwanger. Ik begin echt te stressen en merk dat ik het me eigenlijk te hard aantrek.
Nu vraag ik me af of ik misschien moet beginnen met ovulatietesten? Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en vroeg me af wat de ervaringen zijn van anderen hiermee... Ik ben een beetje bang om ermee te beginnen, want dan ben je er nog meer mee bezig denk ik.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 18:18
natike

Online Status Stuur bericht
karen

hoi wij waren een jaartje gestopt met de pil maar eigenlijk nog maar goed 8 maanden aan proberen en nikske begon de moed te verliezen dus ik dacht ook ga eens ovutestjes bestellen bij sensitest en heb da vorige maand gebruikt en kijk ben zwanger dalijk na eerste maand ovutestjes gebruikt te hebben dus werkt wel degelijk hoor natuurlijk ben je er dan meer mee bezig omda je regelmatig moet testen of je een positieve in handen hebt

dus kan het u wel aanraden is de moeite

veel succes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]