[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 15:14 ikke | Hoi, Ik neem iedere dag trouw mijn pil in. Maar een 2tal weken terug had ik last van buikgriep met de nodige gevolgen van dien. Aangezien we al 2 kindjes hebben en het niet de bedoeling is dat we nog eens zwanger raken, hebben we onze voorzorgen genomen (condoom). Vorige week was mijn vruchtbare week (zogezegd). Ik ben 99.9 procent zeker dat ik niet zwanger ben (hoewel ik mij om een of andere reden wel zwanger voel: rugpijn, moe, borsten doen pijn, steken in mijn lies en die metaalachtige smaak in mijn mond die ik bij de vorige zwangerschappen ook had) Stel dat ik nu toch zwanger zou zijn (wat mij echt zou verwonderen): krijg ik dan mijn maandstonden of niet (door de hormonen van de pil) Ikke |
| 01/12/2008 @ 21:09 Nathalie | Dat de pil niet goed gewerkt heeft, kan. Buikgriep, braken, antibiotica...veel dingen kunnen een invloed hebben op de goede werking van de pil. Je zou wel een heeel vruchtbaar iemand moeten zijn om net dan je eisprong te krijgen (je vruchtbare periode kennen tijdens de pil lijkt me moeilijk gezien je hele cyclus compleet lamgelegd wordt) Mocht je zwanegr zijn kan het idd zijn dat je toch bloedverlies doet de week dat je je pil niet neemt, net doordat je dan een bepaalde hoeveelheid hormonen niet innneemt, zoals je zelf aanhaalt |
[Reageer]

Zwanger door de pil heen?