[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 19:36 | geplande keizersnede hallo iedereen bij mij is het gepland nu aanstaande donderdag dan ben ik precies 38 weken, omdat bij mijn eerste bevalling ook een keizersnede was omdat het niet wou zakken en het hartje nr beneden ging wil ze nu geen risico's meer nemen, aangezien ht terug te hoog blijft zitten geef ze verleden week beslist dat ik donderdag binnen moet; groetjes els ![]() |
01/12/2008 @ 19:53 ![]() | Heel veel succes donderdag Els! Liefs, Caro ![]() |
| 01/12/2008 @ 20:03 Michelleke ![]() | Helloooo Lieve Mirjam! Bij mij op 38 weken en 1 dag en de tweede op 37 weken en 5 dagen... ![]() |
| 01/12/2008 @ 20:04 christa | hoi, nu tweede bevalling ook geplande sectio(normaal een week voor uitgerekende datum) maar bij mij was het maar 3 dagen voor de uigerekende datum, mijn gynecoloog ging in verlof en had geen vaste operatiedag meer dus we hebben een dag moeten nemen waar de operatiezaal nog vrij was vandaar dat het zo kortbij de uitgerekende datum waar ik helemaal niet kwaad voor was succes |
| 03/12/2008 @ 12:56 konijntje | Ik was zelf net 39 weken. Zou mijn 40ste week ingaan. Eerst gewone bevalling geprobeerd door in te leiden maar toen het niet lukte toch maar een keizersnede gedaan. |
| 03/12/2008 @ 13:02 elsje | Bij mij op 39w en 4d. Vond ik vrij laat zelf, want was het behoorlijk beu ;-) |
| 03/12/2008 @ 15:53 bechamelleke | geplande keizersnede bij mij overmorgen. Ben dan 39 weken en 4d. Hoop maar dat hij zo lang blijft zitten. |
| 03/12/2008 @ 15:55 ikke ![]() | Best wel annuleren ja . Dat risico zullen ze wel niet nemen om je zolang te laten lopen. hier gepland op 39 weken, maar spontaan begonnen op 38 weken en dus spoedsectio... |
[Reageer]

geplande keizersnede, wanneer?

.