[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/12/2008 @ 10:43 Lottie | Heej dames. Wie heeft ook haar NOD rond 19 december? Misschien kunnen we elkaar hier op de hoogte houden over hoe het gaat! Liefs Lotte |
| 01/12/2008 @ 10:45 Lottie ![]() | Dat berichtje was van mij, ik was nog niet aangemeld.:P |
| 01/12/2008 @ 14:40 Bibi | hey Lottie, Mijn Nod is 15 december, wel paar daagjes vroeger dan jou maar hopelijk mag ik ook was meekletsen. Hier heb ik normaal vandaag mijn eisprong en denk wel dat ik ze nu heb want ik heb steken in mijn buik sedert deze morgen. Vanavond dan nog maar eens goed klussen, hebben we de laatste week eigenlijk ook al goed gedaan hoor. ![]() Is het voor jou je eerste kindje en de hoeveelste ronde is het al? Voor mij is het de 2de ronde voor een 2de kindje. groetjes, bibi |
| 01/12/2008 @ 16:48 Bibi | Bedankt Lottie, Ik ben 20 oktober gestopt met de pil en we zijn er direct voor gegaan. Mijn cyclus is normaal altijd tussen de 27 en 29 dagen, was ook zo toen we voor een eerste gingen dus weet ik redelijk goed wanneer mijn eisprong komt. Gelukkig maar. Kzou zeggen, veel klussen, best om de 2 dagen naar het schijnt en hopen dat alles goed aanpakt hé. groetjes, bibi |
| 01/12/2008 @ 16:58 Bibi | Weet niet hoeveel je op voorhand het best begint maar deze maand doen we het al van een week voor de eisprong en gaan we het doen tot zeker eind deze week. Je weet nooit waar het goed voor is en het is en blijft toch wel leuk ![]() |
| 02/12/2008 @ 09:28 Bibi | Hey Lottie, Nee, niet elke dag maar om de 2 dagen behalve dan zondag en gisteren wel want gisteren was mijn eisprong dus dan liever een keer meer. Nu maar hopen dat de zaadjes hun weg vinden naar mijn eitje en hun werk doen.groetjes, bibi |
| 02/12/2008 @ 09:42 Liesje ![]() | zeg, effe een somme vraag NOD, waar staat dat eigenlijk voor? xxx |
| 02/12/2008 @ 09:55 manonn | Hallo, Mag ik ook meekletsen? Mijn NOD valt rond nieuwjaar. Ik zeg rond want op 13 oktober gestopt met pil en pas 41 dagen later ms... dus nog maar één keer ms gehad sindsdien. Toen ik nog de pil nam altijd klokvast 28 dagen dus nu weet ik natuurlijk niet goed of het deze keer terug 41 dagen zal duren... maar we zijn nu ook aan het klussen geslagen om de twee dagen. hopelijk blijven we dit tempo leuk vinden want eerlijk gezegd is dat ook wel vermoeiend soms en vooral hoop ik dat we het niet te 'gemaakt' gaan vinden. nu nog niet maar als je zo 6 maanden aan een stuk om de twee dagen... vooral, ik heb geen flauw idee wanneer mijn ovulatie is, dus meteen na ms beginnen en voort doen tot volgende ms, om geen risico te nemen! NOD staat volgens mij voor niet ongestelde dagen, of ben ik mis? groetjes |
| 02/12/2008 @ 13:29 Bibi | Welkom mannon, Aangezien je niet weet wanneer je eisprong is, zou het dan misschien geen betere optie zijn voor jou om ovulatietesten te gebruiken zodat je toch wat meer gerichter kan klussen? Ervaring heb ik er niet mee want ik heb een regelmatige cyclus van 27-29 dagen en voel mijn eisprong. Alvast veel succes en blijf het leuk houden, dat doen wij ook. NOD staat volgens mij inderdaad ook voor "niet ongestelde dag", eerste dag van de ms dus. groetjes, bibi |
| 02/12/2008 @ 16:28 manonn | Hoi Bibi, Ja ik heb er ook al aan gedacht maar het is nog maar de tweede ronde dus het is allemaal wat nieuw voor mij. ik dacht eerst een ronde of drie te proberen zonder om het allemaal wat 'natuurlijk' te laten en niet te veel te fixeren maar ik begin toch stilletjesaan voor het idee van die testers gewonnen te geraken. Denk dat ik dat volgende ronde toch al ga doen. ben nu al met temperaturen bezig maar daar kan ik helemaal niet aan uit. Vlak na ms had ik al een stijging naar 36.7 gedurende 2 dagen en vandaag 35.8... je ziet het, ben het allemaal nog aan het uitzoeken maar ben wel wat ongeduldig! (zoals de meesten waarschijnlijk) groetjes Manonn |
| 03/12/2008 @ 09:25 manonn | Hoi Ja, het is zo moeilijk he, je NOD bepalen! Ik ben heel benieuwd wanneer mijn volgende ms door komen. Moet je dan zo een soort gemiddelde maken van de twee rondes? of inderdaad de kortste nemen voor alle zekerheid? ik ben nog steeds om de twee dagen aan het klussen om echt zeker te zijn maar heb nog geen enkel teken van eventuele eisprong gemerkt (slijm, temperatuur, ...). houden we elkaar op de hoogte? groetjes Manonn |
[Reageer]

NOD rond 19 december?