< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » reutelen in haar slaap

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
reutelen in haar slaap
01/12/2008 @ 09:03
kirsten

Mijn dochtertje is nu 6 weken. De voorbije nachten sliep ze van 23u30 tot 06u00. Dan hoorde ik ze kreunen en bewoog ze erg met haar handjes en voetjes. Ik nam ze dan maar uit haar bedje voor een nieuwe pamper en een flesje. Deze nacht was het iets anders. Ik kon zelf niet goed slapen en hoorde haar om 03u00 al kreunen. Ben eens gaan kijken, maar haar oogjes waren nog dicht en na een tijdje stopte het kreunen. Tegen de ochtend aan hoorde ik haar 'reutelen'. Precies of haar luchtwegen waren nbeetje verstopt. Haar neusje knorde soms en ze slikte heel erg veel. Ik nam haar maar op uit het bedje, gaf haar een nieuwe pamper en plots gaf ze melk terug, in haar mondje bleven precies 'vastere' slijmpjes hangen. Ze huilde hierbij heel erg. Nu ben ik bang dat ze elke nacht vanaf 03u00 begint te kreunen en dat ik het niet hoor (ben een zeer vaste slaper en sta er 's nachts alleen voor).
Hoe slapen of sliepen jullie baby's van 6 weken? Zou het helpen moest ik haar melk wat indikken?
Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 13:22
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee Kirsten!

Het klinkt mij dat jou kindje wat ziek is. Misschien wat verkouden of een klein griepje. Heeft ze ook koorts? Spugen zo lang na een voeding, heeft er niets mee te maken dat de voeding te dun zou zijn. Ik denk dat het dan eerder te maken heeft met misselijk zijn.

Misschien een zetpilletje proberen. Als je het niet vertrouwd gewoon langs je huisarts gaan.

Veel succes!

Liefs,
Karen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]