Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/01/2009 @ 11:53 Pitoe | En is je menstruatie begonnen gisteren? Hoelang moet je clomid nemen? Wanneer zou je dan je eisprong moeten hebben? Het nieuwe jaar is niet zo goed begonnen. Een vriendin van mij vertelde dat ze zwanger is. Ik gun het haar echt. Want ik weet dat ze ook niet gemakkelijk zwanger raakt. Maar toch was het niet plezant. Ik had echt zo iets van: ik wil ook zwanger zijn. waarom lukt het niet bij ons. Ik was er nochtans niet meer zo mee bezig de laatste tijd. Maar nu dus terug wel. ![]() groetjes |
| 03/01/2009 @ 21:49 mv | Heykes, Regels blijven achterwege...Moest ze gisteren al krijgen, maar behalve een heel klein slijmpje bloed is het niets... Nog wat afwachten zeker?... Pffff Toch vind ik het spannend. Normaal eindelijk weer eens een eisprong... Goh, veel zwangeren in jouw omgeving precies. Bij mij valt het dan nog mee. Gewoon doorleven meisje en het lukt jullie wel! Jullie zijn nog jong. Vele groetjes en hou de moed erin! |
| 05/01/2009 @ 17:44 Pitoe | hey, En nog steeds geen ? BIj mij begon het ook met een klein beetje toen ik gestopt ben met die lutenyl. Dus dat slijmpje kan het begin zijn.Wanneer moest je ook alweer terug naar de gynaecoloog? Ik ben er bijna zeker van dat het hier weer niets zal zijn. Mijn temperatuur is deze morgen al terug gezakt en ik heb al enkele dagen menstruatiekwaaltjes. Maar ik ben er al terug een beetje over. 't zal wel ooit eens lukken zeker. Zolang ik nog dit jaar zwanger ben, ben ik al tevreden.Maar liever deze maand, dan volgende maand natuurlijk .groetjes |
| 07/01/2009 @ 19:31 mv | Heyhey! Regels zijn doorgekomen. Joepie!!! Sinds maandagavond. Ben content. Een nieuwe cyclus kan nu eindelijk starten. Misschien is er voor jou toch nog hoop. Zolang je geen regels ziet, is er hoop zeg ik altijd. Dus duimen omhoog! En we zien wel wat de januarimaand brengt ![]() Groetjes! |
| 07/01/2009 @ 22:48 Pitoe | Ik had dat ook toen ik terug mijn maandstonden had. Eindelijk een nieuwe kans. Ik duim dat het mag lukken deze ronde. Ja ik heb er voor mezelf toch niet zoveel hoop op. Ik krijg al volop menstruatiekwaaltjes en krampen dus ja. Maar inderdaad zolang de er niet is, is er hoop. Ik hoop dat ik me morgen toch kan bedwingen om nog niet te testen. Want die laatste dagen heb ik het toch zo moeilijk.Ik duim voor jouw dat je een prachtige eisprong hebt. Groetjes |
| 08/01/2009 @ 09:53 mv | Hey Pitoe, Laat me iets weten he hoe het verhaal wordt vervolgd. Ik blijf alleszins heel hard duimen voor je. En ook nogal wat voor mezelf .Vandaag mijn eerste pilletje clomid genomen. Was echt zo blij dat ik er mocht aan beginnen. En dan op tijd en stond naar de gyn om te kijken of het aanpakt. 't blijft zo altijd spannend he. |
| Gisteren @ 19:32 Pitoe | Spannend hé. Hoelang moet je clomid nemen? en krijg je dan ook een pregnyl spuit? Ik duim mee dat je zwanger bent hoor. Hier niet veel te vertellen. Nog steeds geen . Maar het kan natuurlijk nog komen. Ik heb niet willen testen deze morgen omdat ik bang was om ontgoocheld te zijn. Ik hou je op de hoogte. Groetjes en nog een prettig weekend. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

geen temperatuurstijging na eisprong??

? BIj mij begon het ook met een klein beetje toen ik gestopt ben met die lutenyl. Dus dat slijmpje kan het begin zijn.
.