< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » Sex tijdens zwangerschap (geen zin)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
Sex tijdens zwangerschap (geen zin)
02/12/2008 @ 09:20
Mama!!!

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij deze zwangerschap heb ik ook bijna totaal geen zin in sex
Dat vind men ventje natuurlijk niet altijd even fijn, maar valt weinig aan te doen hé

Bij de zwangerschap van ons Anouk was dit totaal anders
Toen hebben we nog sex gehad tot vlak voor ze geboren werd
Dus je ziet het kan altijd anders hé !

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 12:28
Nyphredil

Online Status Stuur bericht
Ik vind het een beetje vreemd dat er maar 1 iemand is die aangeeft dat er nog andere manieren zijn om je man te bevredigen. De meesten hebben zo'n houding van: "Hij moet maar begrip voor MIJ hebben en hij moet maar wachten."

Ik heb mijn man gevraagd om mij altijd te laten weten als hij zin heeft. Ofwel verwen ik hem dan gewoon op een andere manier, of ik krijg wel zin als we bezig zijn. Ik vind dat je als vrouw ook altijd rekening moet blijven houden met je partner. Je krijgt het kind per slot van rekening toch SAMEN? Anders riskeer je dat hij zich al van voor de geboorte buitengesloten voelt en dat zou ik echt niet willen. Wij zijn al 15,5 jaar gelukkig samen en ik wil ook dat dat zo blijft!

[Laatst gewijzigd door Nyphredil - 02/12/2008 @ 12:31] - Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 13:18
Tamaya

Nyphredil,

Er wordt ook helemaal niet gezegd dat er nooit meer iets gebeurd, alleen dat de zin weg is, en dat het niet prettig voelt. I khoor trouwens ook zat verhalen, dat de man het geen rpettig idee meer vind als een vrouw eenmaal zwanger is.

Ik heb geen eens een man, ik ben met een vrouw getrouwd, en heb ook deze topic gestart. En ik kan voeldoende ander mieren bedenken om sex te hebben zonder "het" te doen. Sterker nog, we kunnen niet anders. Maar als bij een van de twee er geen zin is, dan moet je daar wel mee overweg kunnen.
Tegen je zin in sex bedrijven, of handelingen verichten waar je geen behoefte aan hebt vind ik ook niet helemaal kloppen. Wel kan je af en toe ene poging wagen, en wie weet wordt het toch nog gezelliger dan je dacht. Maar dat zeggen meer dames hier. Het gaat hier over zin hebben, niet over of er wel of niet sex is.

En als een vrouw zich niet prettig voelt om sex te hebben, kan de man /parter zich echt wel even aanpassen, juist omdat je SAMEN een kind krijgt. Wij zijn 5 jaar samen, en kunnen best 2x een poosje met wat minder sex, en meer knuffelen.

Ik vind de toon van je berichtje een beetje vervelend voor mensen wie echt geen zin hebben in sex, alsof je helemaal fout bezig bent, terwijk je lichaam aangeeft dat het niet wil, en bezig is met het maken van een kind. Deze dames voelen zich al bezwaard genoeg.

Geen/minder sex betekent niet automatisch totale verwarlozing van je relatie. En als je al 15,5 jaar gelukkig bent, zou ik het heel raar vinden als het mis zou gaan doordat je als vrouw door je zwaggerschap voor jullie kind even minder zon hebt in sex. Toch?

Wel bedankt voor je reactie en je mening, daar is een discussie uiteraard voor!

Groetjes,
Tamaya

[Laatst gewijzigd door Tamaya - 02/12/2008 @ 13:21] - Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 15:40

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Bij mij is de zin ook helemaal weg, ene keer we eraan beginnen komt het soms wel een beetje. Vind het wat jammer voor mijn ventje. Meestal doet het ook pijn achteraf en meestal heb ik bruinverlies...

Die andere manieren zijn er inderdaad ook, maar je moet er wel zin in hebben... een beetje afwisseling is altijd plezant, dus soms mag het wel voor mij, maar ook ni elke keer...maar ik vind ook ergens dat de vrouw een beetje begrip mag tonen voor haar partner. Tenzij ze het absoluut niet ziet zitten en er ook geen zin in krijgt als ze eraan beginnen... ik denk dat ieder voor zich dat een beetje moet uitmaken, maar die zin die weg is, is ook maar tijdelijk he, die komt zeker terug!

Groetjes

Link naar deze reactie
11/12/2008 @ 20:59
Katrien

Hallo,

Wij hebben ook geen zin meer. Hier is het bij beide dus ja...is soms wel vreemd, maar we genieten nu meer van elkaar vast te houden enzo... Dus als geen van tweeën er echt zin in heeft...is het toch niet erg? Daarom zie je elkaar nog niet minder graag...

Link naar deze reactie
12/12/2008 @ 16:57
ano

Hier ook geen zin.

En mijn man? Tja, die vindt een zwangere vrouw ongelooflijk sexy...

Misschien kan ik hem inderdaad soms wat meer verwennen, maar als de zin er niet is, dan is dit vind ik voor beiden ook niet leuk.
Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 16:31

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,

Ik heb niet echt gehad geen zin...
Ik lees dat er veel zwangeren zijn die er geen zin in hebbem er zjn natuurlijk ook andere manieren om elkaar liefde en egnaot te geven

Link naar deze reactie
21/12/2008 @ 19:49
mybaby

hallo

bij mij is de zin ook helemaal weg sinds ik zwanger ben , men vriend begrijpt dat soms ook niet dan denkt hij drect iets verkeerd , dat ik hem niet meer wil ofzo , er is echt niet veel aan te doen sommige hebben juist meer zin tijdens de zwangerschap en somige hebben er totaal geen zin in maarja wat doe je eraan
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]