[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/11/2008 @ 19:08 Luna | Oei jullie hebben al 2 kindjes...dat zal zeker vermoeiend zijn en ik ging hier een regeltje neerpennen dat ik ook SUPER gelukkig ben met mijn prachtige dochter van bijna 2 maanden maar de gebroken nachten in combinatie met de borstvoeding beginnen me zwaar te wegen! Gelukkig is het tijdelijk (enfin dat hoop ik toch) en maakt inderdaad een lachje van haar weer alles goed :) |
| 02/12/2008 @ 14:51 barbara | hehe hier ook momenteel een beetje een vermoeide mama! maar ben heel gelukkig hoor met mijn mooie mannen! ook hier hebben we een abonnement op de HA. heeerlijk huhum! soms denk ik dat ik hem wel kan gaan uitnodigen bij verjaardagen aangezien hij toch de man is die we het meeste zien! haha nou bijna dan! Mijn zoontje heeft ook last van zijn longen alleen dan zonder infectie. Dus hier geen kuurtjes meer ( heeft al buisjes en amandelen erui ) maar ja gevoelige longen en ja kan er boeken over schrijven , nou ja iig wel een werkstuk,. pff hij hoest gewoon mega erg en blijft erin hangen, en kan dan niet meer stoppen helemaal verkrampt zeg maar.. we hebben puffers enzo, en dan heeft ie wat meer lucht, maar ja over is het dan niet he.. nou een nieuwe en bloed onderzoek, maandag alleen verkeerd geprikt, dus helaas morgen weer.. Maar ja pff gewoon vermoeiend omdat het dan toch blijft malen je denkt er steeds aan he.. |
| 05/12/2008 @ 15:18 barbara | Ja poe poe het is me een weekje he! de oudste was ziek en de jongste ook, oow zo vermoeiend! huisarts hier huisarts daar Maar de jongste is gelukkig alweer beter en de oudste ook ( helaas met medicatie ) maar ja beter zo dan zonder! In belgie gaan die kinderen echt vroeg naar school he! ik ben zelf thuisblijfmoeder, en zorg dus fulltime voor de kinders, de oudste gaat 2 ochtendjes naar een peuterspeelzaal, voor een paar uur is dat zodat hij leert sociaal te worden, samen zingen en plakken enzo Maar hier in nl gaan ze pas met 4 jaar naar school, dus heb er eigenlijk fulltime 2 thuis |
[Reageer]

Gelukkige, vermoeide mama's

)
. Hij helpt mij gelukkig ook waar hij kan en als ik iets vraag, zal hij dit ook doen. Maar alles organiseren, de financiën en de was zijn toch voor mij. Als vrouw doe je volgens mij toch nog altijd meer in het huishouden en bij de zorg van de kinderen dan een man (uitzonderingen niet inbegrepen). 

Op eigen houtje durfde ik toch niet goed) en ze heeft ook veel last van eczeem en nu met de wintermaanden zitten ze alletwee weer goed te snotteren.
Hanne heeft even doorgeslapen, maar heeft enkele weken geleden RSV gehad en sindsdien moeten we terug op. Eerst dronk ze niet en moest ik mijn wekker zetten om haar flesje te geven. Nu is ze aan een inhaalbeweging bezig en vraagt terug om de 4 uur een fles. Ze drinkt nu als ik niet oppas 6 flessen van 180 ml met 6 schepjes uit. Ik heb er deze morgen wat rijstvlokken bijgedaan, want zo krijgt ze natuurlijk veel te veel melk binnen. K&G zei dat ze maar maximum een liter per dag mocht drinken.
, terwijl hij de voorbije dagen rond middernacht en 4uur ook wakker werd. Nu maar duimen dat het zo blijft.