[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/11/2008 @ 20:07 wentho | hoi, Ik heb ook last van een lage bloeddruk. De gyneacoloog zei dat dit heel goed is tijdens de zwangerschap. Je kunt er helaas wel weinig aan doen. Meer zout eten helpt maar dan heb je kans dat je vocht ophoudt. Het beste dat je kan doen is veel en regelmatig rusten. Ik zie er met momenten ook van af maar troost me met het gedacht dat het goed is voor ons kindje. groetjes, wentho |
| 01/12/2008 @ 12:21 joke | Hou een flesje etherische rozemarijnolie bij de hand en snuif eraan als je je slapjes voelt. Dat helpt bij een lage bloeddruk. Groetjes |
| 03/12/2008 @ 12:17 inge | lage bloeddruk kan weinig kwaad aanrichten. Alleen het duizelig zijn is gevaarlijk: stel dat je plots valt, en met je buik op tafelhoek of zoiets. Ik heb al heel mijn leven lage bloeddruk. (niet extreem laag natuurlijk, maar altijd iets van 6-10 of 6-11 of zoiets). Heb eens aan mijn huisarts gevraagd, en hij zei dat ik blij mag zijn. Later is kans op infarcten en zo van die dingen véél kleiner. Ik ben wel niet vlug duizelig. |
[Reageer]

Lage bloeddruk