[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/11/2008 @ 12:40 sneakiesthippo | Karin, ben jij al op controle geweest? Want als je wond open is is het niet slim om daar gewoon mee door te lopen. Lijkt mij dat dit toch dicht moet...... misschien eens naar je verloskundige of huisarts? |
| 29/11/2008 @ 22:00 ilse | Hallo, ik ben 14 maanden geleden bevallen en ik heb nog altijd last van mijn knip wanneer we betrekking hebben. Volgens de gyn is de enige oplossing de knip terug open doen en iets wijder naaien ofzo. Maar aangezien ik nu opnieuw zwanger ben zal ik wachten tot met de volgende bevalling voor deze ingreep, aangezien het dan waarschijnlijk toch opnieuw geknipt zal worden. hopelijk wordt het dan goed gedaan, want zo is het echt geen pretje. |
| 01/12/2008 @ 11:04 eef | herkenbaar? Ergens anders op het forum had ik dit bericht ook al geplaatst, maar achteraf hoort het beter hier thuis. Tijdens mijn bevalling ben ik gescheurd, zowel binnen als buiten. De verloskundige heeft deze scheuren gehecht. Drie weken na de bevalling had ik het gevoel dat 1 van de hechtingen los was gegaan. Ik voelde het trekken en het bloedde. Tijdens telefonisch contact met de huisarts kreeg ik te horen dat hier niets aan te doen was (opnieuw hechten was niet mogelijk). Op zich is het bloeden toen snel gestopt hoor. Inmiddels is de bevalling 7 maanden geleden en heb ik nog steeds pijn aan mijn huid rond en net in mijn vagina. Tijdens plassen, poepen en zitten heb ik er geen last van, maar vrijen en tampongebruik zijn echt geen optie! Drie verschillende huisartsen hebben er al naar gekeken (kwam toevallig zo uit door vakantie en zwangerschapsverlof van mijn eigen huisarts). Ze geven allen aan dat het er wel een beetje rood en geirriteerd uit ziet, maar dat er verder niet veel bijzonders te zien is en dat het tijd nodig heeft. Zelf vind ik dat ik het inmiddels wel tijd genoeg gegeven heb. Herken je mijn klachten? |
| 01/12/2008 @ 20:01 eef | hoi mama van Yorick bedankt voor je reactie. Ik ga inderdaad maar eens langs de gyn. Ben benieuwd of die wat kan betekenen, want op deze manier komt er natuurlijk nooit een broertje of zusje voor onze kanjer! |
| 30/12/2008 @ 11:17 | zoveel pijn na knip! Hey, ik ben een week geleden bevallen van een prachtige dochter. Ze hebben echter wel een kleine knip moeten geven. De eerste dagen vrij veel last van gehad, onder andere ook omdat k nog last had van aambeien door de hoge druk. Nu ben ik 3 dagen thuis en tot gisteren heb ik nog niet te veel pijn gehad bij zitten of rechtstaan. Sinds vannacht verga ik echte van de pijn vanaf het moment dat ik rechtsta en wat rondwandel. Bij het bukken of de trap afgaan springen de tranen spontaan in mijn ogen. De pijnstillers die ik heb meegekregen helpen niet bij deze pijn. Ik heb het gevoel dat er een hechting te strak zit, omdat het zo brand en trekt. Is dit normaal, of zou ik toch even terug naar de gyneacoloog bellen? |
[Reageer]

Niet goed gehecht na de bevalling

.