< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Herdenking 1 jaar overlijden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Herdenking 1 jaar overlijden
28/11/2008 @ 15:05
San

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo, ik heb een vraagje en hoop dat jullie me kunnen helpen. Eerst en vooral mijn deelneming voor al degenen die een vreselijke verlies hebben geleden, dat is één van de ergste dingen die een mens kan overkomen. Heel veel sterkte.

Een jaar geleden is er in mijn dorp een jongetje van 3 overleden na een paar dagen ernstige ziekte. Hij ging naar dezelfde onthaalmoeder als mijn zoontje en is dus eigenlijk samen opgegroeid met mijn zoon (met een klein 8 maanden verschil in leeftijd). Het was echt een schok voor iedereen. Ik ben na zijn overlijden en begrafenis nog een aantal keer naar zijn graf geweest omdat ik het moeilijk heb gehad om dit te plaatsen.

Nu is het een jaar geleden, en ik wilde graag aan zijn ouders een teken geven dat Finn nog lang niet is vergeten. Ik heb al dagen rondgelopen met een aantal ideeën maar telkens denk ik dan van, nee, niet goed. Nu vraag ik me ook af of die mensen het wel zouden appreciëren dat ik iets zou geven, maar ik denk van wel, want hun grootste vrees was dat Finn vergeten zou worden, en dat is dus zeker en vast niet zo.

Misschien ligt het erg gevoelig, maar zouden jullie mij kunnen helpen met ideeën, naast het klassieke kaartje? Ik heb al gedacht aan iets uit een doopsuikerwinkel (een porseleinen beeldje of zo), een zelfgeschreven gedicht, het klassieke kaartje dus, of iets rond zijn naam. Maar ik geraak er dus niet uit.

Alvast bedankt voor tips of suggesties.

Groetjes,

San

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:13
Missy

ik denk dat het al heel fijn is al je een kaartje stuurt met sterkte ofzo dat ze in ieder geval weten dat hun kindje niet vergeten is! dat zou ik ook heel fijn vinden als er straks iemand aan Joris denkt als hij jarig is of de dag dat hij overleed

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 23:44
ikke

als je nog contact hebt met de andere kindjes van bij de onthaalouder, zou je hun iets kunnen laten knnutselen. Allemaal verfhandjes op papier, sterretjes verven of plakken, kusjes op een kaartje... 't zijn maar ideëen... Hopelijk vind je wat!

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 14:46
San

Ikke, dat is eigenlijk een heel goed idee. Ik zal morgenvroeg aan de schoolpoort checken of de andere mama's dat zien zitten. Bedankt voor de tip!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]