[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/11/2008 @ 13:58 Knuffeltje | Eind oktober zijn we gestopt met de pil en braafjes m'n eerste natuurlijke ms afgewacht. Dus binnen enkele daagjes mogen we er aan beginnen voor ons eerste kindje ![]() Misschien een gekke vraag, maar wanneer is het een goei moment om het aan je familie te vertellen als het dan zover is? Vanaf dat je het zelf weet of wanneer je iets meer zekerheid (als je die dan ooit volledig hebt) dat alles goed gaat met het kleintje (bv. vanaf 2-3 maanden ) |
| 28/11/2008 @ 14:03 ikke | Ik denk dat je nu toch wel een klein beetje vooruit loopt op de feiten. Misschien eerst eens zwanger worden?? ![]() Zelf zou ik het liefst wachten tot ik de eerste echo heb gehad. Meestal word gezegd dat je best tot 12 weken wacht, omdat je tot dan het grootste risico op een miskraam heb. Ik denk niet dat ik zo lang zou kunnen wachten. Maar het hangt er wel vanaf of er net een speciale gebeurtenis te doen is. Als wij afgelopen ronde zwanger waren geweest zou ik het wel met kerst gezegd hebben, en dan zou het dus op 10 weken geweest zijn. Gewoon omdat dat een leuke dag is dat te zeggen. |
| 28/11/2008 @ 16:50 Knuffeltje | Dat is eigenlijk hetgeen ik ook denk. Als ze het al niet zo aan me kunnen zien, denk ik dat het moeilijk zal zijn om over te zwijgen aangezien ik dan die vreugde wil delen. Enfin we zien wel als het zover is, want wie weet hoelang we er over gaan doen Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!Stel nu in het beste geval dat we bij de gelukkigen zouden zijn waar het onmiddellijk bij lukt... Hoe gevaarlijk is het dan om een glaasje te drinken tijdens de eindejaarsfeesten? Ik weet dat er mensen zijn die er niet naar kijken (ook al weten ze dat ze zwanger zijn), maar 'k wil er alles voor doen zodat dat kleintje de beste start krijgt die het kan krijgen. |
| 29/11/2008 @ 15:36 Knuffeltje | Niemand advies hierover? |
| 30/11/2008 @ 10:42 Knuffeltje | Om eventjes misverstanden te vermijden. Ik ben alles behalve een grote drinker. Aangezien ik van 1 glaasje al knalrood wordt, zeg ik meestal nee tegen alcohol...maar een gelegenheid zoals Kerst of Nieuwjaar daar hoort dan een glaasje bij. Dus eum het zal er dan waarschijnlijk vanaf hangen met welk drankje ze afkomen ![]() @Muizeke: Ben al foliumzuur aan het bijnemen sinds we gestopt zijn met de pil omdat ik gelezen had dat het goed was voor een open ruggetje te vermijden. Succes iedereen die voor een kindje gaat en proficiat aan de mama's in spe |
[Reageer]

Eerste kindje
)

Ben sowieso al gene grote drinker. Eerder een sociale drinker.