[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/11/2008 @ 13:01 Melissa | Hoi, Als werken met kinderen echt iets is wat je wilt doen, moet je ervoor gaan. Denk wel dat je alle voor-en nadelen van beide jobs goed tegen elkaar moet afwegen. Nu moet ik wel zeggen, ben van beroep opvoedster (ook weekends werken) en ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet of ik dit nog wel wil doen als ik eenmaal bevallen ben. Dan moet ik namelijk mijn eigen kindje gaan wegbrengen om voor andere kindjes te zorgen. Ook moet ik zeggen dat opvang vinden niet zo makkelijk is met mijn uren. Als ik de vroege dienst heb is dit om kwart voor 7 al beginnen en de late dienst is tot 22uur. Maar opvang is er niet voor deze uren, dus zijn we heel blij dat onze ouders zeggen dat ze wel willen babysitten. (want mijn man werkt in ploegen) Liefst zou ik gewoon een job willen die jij nu hebt. zeker naar later toe als ons kindje naar school zal gaan, om meer thuis te zijn. Dus ik zou zeggen denk er goed over na, en als je het echt wil ga ervoor !!! Groetjes Melissa |
[Reageer]

Dilemma