Hoi allemaal.
Jaja ik ben even afwezig geweest, maar nu ben ik er weer.
Zoals de meesten van jullie wel weten is Laura vanaf haar geboorte een slechte drinker geweest.De laatste tijd was ik bijna wekelijks bij de kinderarts omdat we Laura zagen afvallen.Op een gegeven moment is er gezegd dat Laura minstens 500 cc moet drinken per dag.Na een week moest ik met de kinderarts bellen om te vertellen hoe het gaat.Ook had ze pufjes gekregen omdat ze een heftige allergische reactie op papagaaien had gehad.

Tijdens het telefoontje met de kinderarts vertelde ik dat wij Laura zagen afvallen.Volgens ons was ze haar vetreserves aan het gebruiken.Ik kon gelijk de volgende dag komen, met de afspraak dat als Laura niet gegroeid was, ze opgenomen zou worden.
Laura was dus 25 gram afgevallen in een week en werd dus direkt opgenomen..

..Dit tot grote opluchting van mijn man en mij.want het ging gewoon niet meer.Het was erg naar om te zien dat Laura soms bijna niets dronk, en ondertussen zagen we haar slechter worden.
Na 3 dagen kreeg Laura een sonde in en gister mocht ze mee naar huis.
Laura heeft nog steeds een sonde en die blijft ze voorlopig ook nodig hebben.We geven Laura gewoon 4 x per dag 220 cc en wat ze niet opdrinkt geven we via sonde.Dit is veel relaxter voorons en de andere kinderen.Soms drinkt Laura de fles leeg, maar soms ook maar 40 cc....Met de sonde krijgt ze nu wel al haar calorieën binnen en is ons dametje lekker aan het groeien gegaan.Ze is in het ziekenhuis gekomen met een gewicht van 6920 en is ontslagen met een gewicht van 7385!!!!Ook is ze in 2 weken tijd 1 cm gegroeid en zo is ze nu dus 70 cm.....
De komende tijd moeten we regelmatig naar de kinderarts voor controle.Ook moeten we goed in de gaten houden of Laura ook op de honden reageert.Als dat het geval is, komt de astma verpleegkundige weer en moeten we waarschijnlijk de honden weg doen.

Ik zal het daar wel moeilijk mee hebben, maar mijn kind gaat wel voor alles.
Ook komt delogopediste regelmatig kijken bij Laura want het eten van fruit en groente is ook geen favoriete bezigheid van Laura...oké, een leeg lepeltje is leuk, maar als er wat op zit is het niet grappig meer.Dan gaan de lipjes stijf op elkaar.Soms neemt ze 4 hapjes, maar dat is dan alles.
We genieten nu met volle teugen van Laura...Ook haar ontwikkeling is ineens hard gegaan nu ze weer genoeg energie heeft...Ze rolt en kan al redelijk goed stevig zitten...
Nou weer een heel verhaal.
Ik hoop dat het met de andere kleintjes goed gaat.
Groetjes Rianne en Laura