[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 23:01 tijgertje86 | Hoi lieve mensen, Mijn schoonzusje is 3 x de pil vergeten in haar strip in de 1e week daarna heeft ze de 4e week ook niet meer geslikt maar wel sex gehad... eigenlijk moet ze morgen ongesteld worden maar ik zei tegen haar doe nu maar een test omdat ze veel kwaaltjes heeft zoals.... brandende borsten, veel plassen, erg moe, steken. En ik herkende dat van mijzelf (ben bijna 22 weken zwanger vandaar). Wij een test gekocht bij de kruidvat (zijn tegenwoordig weer anders met die kruis) er kwam een heeel licht streepje door de min heen moet een kruis worden maar niet zo dik... Toen werd ze helemaal gek en zeg ik kom op we halen nog een test bij de DA die test gedaan en nee hoor helemaal NIKS.... ik zeg al tegen haar we testen het volgende week donderdag wel opnieuw.... Maar wat denken jullie hebben jullie dit al eens meegemaakt ik namelijk nooit... 1x positief altijd positief was mijn ervaring.... !! Kan iemand mij helpen??? Liefs Tijgertje ![]() |
| 28/11/2008 @ 12:22 tijgertje86 | Ja was wel een blauwe dunne streep... maar wat raar dan.... wel heeeeeeel dun haast niet te zien... en gewoon de andere test van DA niks te zien... Denk dat ze volgende week pas opnieuw moet testen>>?? vind het naar voor haar... ze wil wel kinderen maar liever over 2 jaar want ze zit nu in een verhuizing... maar het is wel welkom... Is er verder niemand die dit eerder mee gemaakt heeft?? Liefs tijgertje |
| 28/11/2008 @ 12:50 tijgertje86 | Okeej op die manier.. Vond het al zo vreemd... Vind het ook zo onduidelijke test... Nou dan moet ze maar 1 week afwachten en dan nog maar x testen... BEDANKT Liefs Tijgertje |
| 04/12/2008 @ 20:00 tijgertje86 | Hoi, Vandaag weer de test herhaald van de kruidvat weer een dun blauw lijntje.. wij de kruidvat info lijn gebeld en die vrouw zei ja als je 19 dagen geleden de pil vergeten bent en nu 5 dagen overtijd bent en zo lijntje hebt ben je zwanger... dus zei had zoiets van tsja ik vertrouw het niet helemaal wij nog een test gekocht van cristal blue de digitale de 1e deed het niet maar de 2e gaf toch echt negatief aan.. ze heeft express weinig gedronken en het in een opvang bakje gedaan en haar urine was niet erg licht dus moest kunnen... Maar ik vindt het zoooo raar dat een medewerker van de info lijn zomaar zegt u bent zwanger.. Te gek voor woorden..Groeten Tijgertje ![]() |
| 04/12/2008 @ 20:03 Rebecca ![]() | ik heb ook met DA en kruidvat test dezelfde dag getest!! DA was niks te zien en kruidvat wel een blauw streepje!! |
| 07/12/2008 @ 14:37 Nathalie vdw ![]() | dames!! als er zoveel onzekerheid bestaat over de test?? waarom laten jullie je bloed dan gewoon niet trekken bij de dokter?? dan weet je het van de 1e keer!! ![]() |
[Reageer]

Kruidvat test lichte streep maar DA test niks!!HELP!

maar de 2e gaf toch echt negatief aan.. ze heeft express weinig gedronken en het in een opvang bakje gedaan en haar urine was niet erg licht dus moest kunnen... Maar ik vindt het zoooo raar dat een medewerker van de info lijn zomaar zegt u bent zwanger.. Te gek voor woorden..
)