[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 19:59 angelique | hallo ik denk eraan te bevallen in het henri serruysziekenhuis in oostende, en vraag me af hoeveel een bevalling en een verblijf op een eenpersoonskamer in de materniteit kost, aangezien ik een beperkte hospitalisatieverzekering heb. heeft er iemand een idee? groetjes |
| 27/11/2008 @ 20:03 Elisah ![]() | Je kunt dit berekenen via de site van je mutaliteit. daar vind je wel ergens zo'n berekeningsprogrammatje om ziekenhuizen met elkaar te vergelijken! groetjes Elisah en ![]() |
| 28/11/2008 @ 21:07 angelique | bedankt voor jullie reacties ! elisah, bedankt voor de goeie tip. ik zal dat zeker eens opzoeken groetjes |
| 01/12/2008 @ 09:00 Stephanie Oostende ![]() | Hoi Angelique, En heb je al iets teruggevonden van het serruys? btw met welke gyn ga je bevallen??? Hoever ben je al grts |
| 12/12/2008 @ 20:03 angelique | volgens de website van de mutualiteit zou dat gemiddeld een factuur van 873 euro zijn ik ben 15 weken zwanger en ga bij dr ponette groetjes |
| 12/12/2008 @ 20:05 angelique | stephanie oostende, btw ik zie dat je allicht gaat bevallen, een vlotte bevalling toegewenst! |
[Reageer]

hoeveel kost bevallen in het henri serruysziekenhuis?