< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » little people ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
little people ?
27/11/2008 @ 18:35
miss boesy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
van welke leeftijd speelden jullie kindjes met little people ,....

en bleven ze daar lang mee spelen,...

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 18:42
Veerle

Onze Achiel heeft voor zijn eerste verjaardag de boerderij van Little People gekregen. We zijn nu een jaar verder maar hij heeft er nog niet echt mee gespeeld. Af en toe doet hij de deurtjes eens open en dicht om de geluidjes te horen, maar meer niet. Nu moet ik wel zeggen dat hij vooral interesse heeft in creatieve dingen zoals puzzelen en tekenen...

Groetjes,
Veerle.

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 18:52
Rijmpje

Online Status Bekijk profiel
Ons zoontje Sammy was ongeveer 10 maanden toen hij al met die poppetjes van Little people speelde. Nu is hij 17 maanden en hij is er nog helemaal weg van dat speelgoed, als we ergens heen gaan dan neem ik die meestal mee. Kvind da super speelgoed!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 19:52
Evy

Hier heeft Femke de boerderij en de garage, maar beiden geen succes.

Ze staan nu op de zolder en komen terug als Wout wat groter is. Ik hoop dat op dat moment tenminste één van beiden er graag mee zal spelen...

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:03
nathalie

Hier ook 2 (of 4? ) litle people - fans!!

Vind het echt fantastisch speelgoed!
Wij hebben het circus, het poppenhuis, de boerderij en de bus. Vooral het poppenhuis en de boerderij zijn enorm geliefd!! Kunnen ze zo mooi mee spelen. Het circus zou ik nu niet meer opnieuw kopen, maar misschien dat ze daar binnen x aantal maanden wél goed mee gaan spelen...
Ze speelden ermee vanaf hun 11 maand.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 10:40
petra

Hier is het geen succes, Vic heeft de piratenboot en het oermensen eiland (weet anders niet hoe ik het moet noemen ). Tot nu toe vind hij het echt 3x niks, het interesseert hem niet.
Wat hem wel interesseert? Auto's en alles met wieltjes !

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 13:45

Hier wel een succes. faye speelt ermee bij de dagmoeder en vindt het fantastisch. ze heeft nu de bus gekregen van mijn ma voor haar Sinterklaas en ze speelt er echt wel mee. en van iedereen krijgt ze iets. Van de peter de boerderij, de meter de tractor, wij de stal, overgrootmoeder geeft de zoo. ,Ze is zot van dieren en geluidjes en dus is dat voor haar een succes. met gewone poppen speelt zij nu niet graag.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 15:56
Evi

Online Status Stuur bericht
Hier is Little People ook een gemengd succes:

succes:
* garage (heb dan ook twee zoontjes)
* boerderij (veel geluidjes en diertjes bij)
* vliegtuig

minder succes:
* piratenboot (kan je niet zoveel mee doen)

Ik zet het wel regelmatig weg zodat het na een maand of twee weer nieuw lijkt.

Groetjes,
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 16:52
snuitje_85

Online Status Bekijk profiel
Beau heeft twee maanden geleden voor het eerst iets van little people gehad (circus en huis) en hij is er gewoon weg van! Vind het superleuk speelgoed en van de sint krijgt hij verschillende dingen van little people.

groetjes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 19:12
Anneke

mijn zoontje heeft op 6 mnd het vliegtuig gekregen en hij is toen met de mannetjes beginnen spelen, vanaf toen hebben we één en ander bijgekocht en nu speelt mijn dochtertje van 8 mnd er ook al mee. Zij snapt al dat de deurtjes open & toe gedaan moeten worden om er geluid uit te krijgen.

Véél meer dan dat kan je niet verwachten van de kindjes, fantasiespelletjes komen pas als ze ééns twee jaar zijn dus voor hun is het een hele ontdekken om de geluidjes in gang te krijgen en bvb het paard bij het deurtje waar het paardegeluid uit komt te zetten.

Nu pas begint arthur echt te 'spelen' maar ik vind het heel mooi en vooral degelijk speelgoed!

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 13:39

Faye heeft gisteren de zoo gekregen van Sinterklaas (van bij mijn ventje zijn oma)en ze vindt het fantastisch. ze doet de diertjes zelfs na en vindt het fantastisch om de geluidjes aan te zetten.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 13:52
leen

Hey,

Hier is little people wel weer een succes!!

Vooral de racebaan van lp, Iander heeft deze gekregen bij de oma voor sint vorig weekend, de batterijen zullen snel leeg zijn denk ik hihi!! De coureurs hebben al overuren gedraaid hier

Ik denk ook dat ze pas vanaf een jaar of 2 er echt mee beginnen te spelen..

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 14:52
Katrien

Wij hebben het poppenhuis en ze spelen er hier alletwee heel graag mee (oudste bijna 2 jr en jongste 9 mnd) !
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]