< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Evra pleister

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
27/11/2008 @ 15:21
Elisah

Online Status Stuur bericht
Hoi,

Sinds ik geen borstvoeding meer geef, gebruik ik nu de evrapleister.
Maar helaas vind ik daar eigenlijk heel weinig informatie over.Natuurlijk weet ik wel hoe hij werkt enzo , maar ik heb tot nu toe nog geen enkele ervaring-verhalen met evrapleister gehoord.
Zijn er van jullie die deze gebruiken? En zijn jullie daarover tevreden, en is het ECHT zo betrouwbaar?

groetjes
Elisah en

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 15:34
jeske

Online Status Bekijk profiel
Sinds de geboorte van onze dochter Kiana (30/08/2004) gebruik ik de Evra-pleister! Voor ons is dit de oplossing aangezien ik mijn pil meer vergat dan ze in te nemen. Ben even gestopt met de pleister zodat onze Killian op de wereld kon gezet worden maar nadien resoluut terug gekozen voor Evra-pleister. En tot hiertoe toch nog geen accidentjes gehad, dus voor ons is dit een betrouwbaar anticonceptiemiddel!
groetjes Jessica

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 10:27
DOMI

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb destijds ook gevraagd aan mijn gynea om die pleister te gebruiken, maar ze is daar niet over te spreken.

Blijkt day ze zelf zwanger geraakt is door die pleister heen ...

Dus hier geen positieve berichten

Link naar deze reactie
10/12/2008 @ 08:28
Sofie

Online Status
Ik heb voor deze zwangerschap altijd EVRA pleister gebruikt en ben er heel tevreden over hoor! Niet zwanger geraakt tijdens plakken (wel direct nadat ik gestopt was).

Enkel de pleister doorplakken om een maandje over te slaan, lukt niet. Er zitten te weinig hormonen in om dat te laten lukken bij de meeste vrouwen.

Link naar deze reactie
10/12/2008 @ 08:42
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik gebruik nu ook al een maandje of 10 de evra patch, na BV en cerazette er mee begonnen. ben er zeeeeer tevreden over. je hoeft er maar 1x per week aan te denken, dus ideaal voor mensen als ik die de fameuze pil nog al eens vergeten (zo is aymeric er gekomen). de patch blijft goed zitten, ook tijdens warm weer op vakantie, waar elke dag 1 à 2x werd gezwommen + idem gedoucht. ook in een warm bad blijft hij zitten, net als in sauna en dergelijke. de 1e keren plakte ik hem op mijn bovenarm, maar toen het zomer en dus korte-mouwen-tijd werd ben ik hem op mijn achterwerk gaan plakken (plaats genoeg daar, ben nogal goed voorzien, haha). daar blijft ie ook deze winter zitten. 1x had ik hem op mijn buik geplakt, om es te zien wat dat gaf, en toen is ie dus wel losgekomen halverwege. een beetje blijven plakken aan m'n slipje. van huiduitslag ofzo heb ik ook geen last sedert ik hem op m'n billen plak, had ik wel een heeeeel klein beetje toen ie op m'n bovenarm zat. dus hier alleen maar lof over de evra patch. ik lees net wel van een andere gebruikster dat maandstonden uitstellen of overslaan niet mogelijk zou zijn, dat is wel jammer. hier nog niet geprobeerd.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]