< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » "de laatste loodjes" :)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
"de laatste loodjes" :)
13/12/2008 @ 23:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sneakiesthippo een hele dikke proficiat met jullie poppetje, geniet er van!

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie
14/12/2008 @ 08:12
Leila

Online Status
Wauw!! Dikke proficiat!!! Geniet van je meisje!!!!

Link naar deze reactie
15/12/2008 @ 12:18
Inimini

Online Status Stuur bericht
Proficiat sneaki... (kan da nie onthouden :-)).
Hier nog altijd nikske, morgen moet ik zowieso naar het ziekenhuis, dan gaan ze mij aan de monitor leggen en een half uurtje opvolgen plus ook nog een inwendig onderzoek. En als het er tegen donderdag niet is dan gaan ze het dan inleiden. Dus dan is het er zowieso. Want mijn gynecologe gaat in verlof vanaf de 20ste en ze wou ook dat ik nog thuis was voor Kerstmis.
Ben benieuwd of het toch nie nog vroeger gaat beginnen, spannende week hier dus.
Groetjes aan iedereen
Inimini en

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 18:17
Inimini

Monitor was in orde, hartslag ok, geen weeen te bepeuren :-).
Donderdag moet ik om 7u binnen gaan en dan gaan ze het inleiden, spannend. Nu is het echt aftellen, ben best wel wat zenuwachtig nu, want alles wat we doen doen , doen we voor de laatste keer met z'n tweetjes.
Dus moesten jullie mij niet meer horen, succes nog aan iedereen die volgt en tot heel gauw.
Dikke Kus

Inimini en

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 18:49
wendyke

Online Status
inimini alvast veel succes voor donderdag en hopelijk gaat alles heel vlot en kan je snel je in je armen houden

groetje wendyke

Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 20:30
sneakiesthippo

Online Status
Succes inimini. Lyanne is ook geboren na een inleiding. Heel veel succes! Het voordeel is dat je wel al in het ziekenhuis ben en een ruggeprik dus bij de hand is haha! Ik wou het zelf doen, maar ben uiteindelijk wel blij dat ik dat ding genomen heb. Kreeg een enorme weeenstorm door de opwekkers die ze te snel opgehoogd hadden. En ik had van 8.00 tot 15.00/16.00 gedaan over 2 cm. Dus dat schoot niet op. Na de ruggeprik had ik de resterende 6 cm binnen 2 uur!!

We horen het van je als je wolkje er is!

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 16:13
ilse(ily)

Eindelijk is hij daar, ons zoontje "Senn" Geboren 11/12/08, 4.250 kg en 51.5 cm.

Hoe is t nog met jullie? Ik zou zeggen aan degene die er nog moeten voor gaan veel succes en degene die hun kleine spruit reeds hebben, veel geluk

Grtjes Ilse

Link naar deze reactie
19/12/2008 @ 19:35
sneakiesthippo

Online Status
Mooie datum 11-12-2008. Onze Lyanne is op die dag ook geboren!
Geniet van je ventje! En van harte gefeliciteerd

groetjes

Link naar deze reactie
21/12/2008 @ 16:33

Hellow ladies,

Aan alle nieuwe mama's, gefeliciteerd met jullie kleintjes en geniet ervan!

Hier alles ok, Alyssia is zo een schatje, ze doet het supergoed, ze weegt al 3 kg.

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 09:16
Inimini

Hier zijn we dan eindelijk.
Bij deze kan ik jullie melden dat onze spruit geboren is op 17/12/2008 en dat alles toch nog spontaan begonnen is en ze me niet hebben moeten inleiden.
Juul heeft het levenslicht gezien op 17/12/2008 om 14u40. Hij was 3,820 kg en 54,5 cm dus dat is al een aardig kereltje!
Nu 2 weken later is hij ondertussen al 4 kg en 58 cm.
Alles verloopt vrij goed, juist met de borstvoeding heb ik toch wel wat afgezien, eerst serieuze kloven, daarna borstontsteking, ... leuk is anders hoor. Ben nu volop aan't kolven en dat lukt toch goed. Ga hem ook niet meer aanleggen want heb echt wel een beetje ne schrik gepakt, amai ik krulde volledig samen als hij moest aanliggen :-). Af en toe krijgt hij ook al andere flesvoeding en dat neemt hij toch ook goed, dus daar mogen we niet van klagen.

Vele groetjes en nog succes aan wie moet bevallen.

Groetjes Juul en inimini

Link naar deze reactie
04/01/2009 @ 23:48

Inimini,

Gefeliciteerd met jullie ventje! Geniet er maar van!

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie
05/01/2009 @ 09:30

Stephanie Oostende, ben jij al bevallen meid? Ik hoop het en dat de bevalling goed verlopen is en je een gezond babytje hebt!
Laat je vlug nog iets weten?

Liefs,

Caro

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]