Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/12/2008 @ 23:07 ![]() | Sneakiesthippo een hele dikke proficiat met jullie poppetje, geniet er van! Liefs, Caro ![]() |
| 14/12/2008 @ 08:12 Leila | Wauw!! Dikke proficiat!!! Geniet van je meisje!!!! ![]() ![]() |
| 16/12/2008 @ 18:49 wendyke | inimini alvast veel succes voor donderdag en hopelijk gaat alles heel vlot en kan je snel je in je armen houden ![]() groetje wendyke ![]() ![]() |
| 16/12/2008 @ 20:30 sneakiesthippo | Succes inimini. Lyanne is ook geboren na een inleiding. Heel veel succes! Het voordeel is dat je wel al in het ziekenhuis ben en een ruggeprik dus bij de hand is haha! Ik wou het zelf doen, maar ben uiteindelijk wel blij dat ik dat ding genomen heb. Kreeg een enorme weeenstorm door de opwekkers die ze te snel opgehoogd hadden. En ik had van 8.00 tot 15.00/16.00 gedaan over 2 cm. Dus dat schoot niet op. Na de ruggeprik had ik de resterende 6 cm binnen 2 uur!! We horen het van je als je wolkje er is! |
| 19/12/2008 @ 19:35 sneakiesthippo | Mooie datum 11-12-2008. Onze Lyanne is op die dag ook geboren! Geniet van je ventje! En van harte gefeliciteerd groetjes |
04/01/2009 @ 23:48 ![]() | Inimini, Gefeliciteerd met jullie ventje! Geniet er maar van! Liefs, Caro |
05/01/2009 @ 09:30 ![]() | Stephanie Oostende, ben jij al bevallen meid? Ik hoop het en dat de bevalling goed verlopen is en je een gezond babytje hebt! Laat je vlug nog iets weten? Liefs, Caro |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

"de laatste loodjes" :)