[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 13:35 REBECCA | Mijn dochtertje heeft momenteel een terugval… ze plast sinds kort soms wel 3 keer per dag in haar broek op school. Ik heb nu gelezen dat dit vanzelf overgaat en dat ik zeker niet boos mag worden, maar haar moet belonen wanneer ze flink op het toilet gaat. Daar ben ik nu ook mee bezig. Wou gewoon even vragen of hier iemand ervaring mee heeft en hoe lang zo een terugval kan duren. Het is een beetje vervelend in de winter vind ik… vind het zo zielig voor haar. |
| 28/11/2008 @ 11:39 REBECCA | Kan echt niemand me helpen? |
| 28/11/2008 @ 11:58 REBECCA | Neen, zeker niet, want ik moet zeggen dat het alleen op school voorkomt en thuis is ze volledig proper. Ik probeer nu uit te zoeken wat er op school misloopt maar dat is natuurlijk niet zo simpel... Ik hoop in ieder geval dat het probleem zo snel mogelijk opgelost raakt. |
| 01/12/2008 @ 08:20 REBECCA | Dit doen ze inderdaad ieder uur...normaal kan mijn kindje het ook wel zo lang ophouden maar momenteel op school blijkbaar niet... weet niet hoe het komt. Soms heeft ze nog maar 10 min geplast en heeft ze daarna direct een natte broek. Misschien angst van het sinterklaasgebeuren, of aandacht zoeken, ... het is echt vreemd want thuis heeft ze het niet. Ze gaat wel graag naar school en praat constant over het klasje, dus angst kan het niet zijn. Ik weet het echt niet goed meer. Hopelijk gaat het deze week beter. Dit weekend is het weer perfect verlopen. |
[Reageer]

Terugval zindelijkheid