[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 22:14 Leentje | Ik heb ook zo'n bruine afscheiding gehad toen ik gestopt was met mijn anticonceptie. Ik gebruikte een hormonale vaginaring (merk Nuvaring). Omdat we een maand voor het echt van start gaan om zwanger te worden de hormonen wilden stoppen, heb ik hem verwijderd en bijna meteen is die afscheiding begonnen. Niet veel, bruin van kleur, slijmerig, zeker geen menstruatie. Ik heb mij er niet ongerust in gemaakt, ik voelde het een beetje aan als 'grote schoonmaak' van mijn baarmoeder. Na een paar dagen is het gewoon gestopt... |
| 28/11/2008 @ 11:03 Wiewieze | Ik had net hetzelfde toen ik mijn pil nam. Toen ik op consultatie was bij de gynecoloog heb ik er eens naar gevraagd. Ze herkende het probleem onmiddelijk Dat is 'spotting' zei ze. Dat komt door het gebruik van de pil. Iets met uw baarmoederslijmvlies of zo. Ik weet het niet goed meer. Maar wat ik er wel van onthouden heb is dat het absoluut geen kwaad kan, het is gewoon een teken dat jouw pil goed zijn werk doet. |
| 28/11/2008 @ 15:24 naatje ![]() | Ok, ben er al veel wijzer uit geworden en minder ongerust ;-) Bedankt iedereen voor de antwoorden! groetjes naatje |
[Reageer]

tussenbloeding?

en na 5 dagen waren die gedaan. Na de bevalling dacht de gyn dat mijn lichaam de hormonen nu wel onder controle hadden maar na een maand de pil te pakken had ik weer tussenbloedingen. We hebben dan maar gekozen voor het koperspiraaltje omdat daar niets van hormonen inzit en heb er geen last meer van gehad. Mijn gyn denkt dat mijn lichaam reageert op een hormoon wat in de pil zit. En ik moet zeggen als we ooit bevallen van een 2de kindje ga ik daarna weer direct voor het spiraaltje.