[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 10:31 lynna | hallo, ik heb al altijd slaapproblemen gehad bij mijn kinderen. de oudste sliep pas op 2 jaar door. de jongste heeft sinds ze geboren is nog maar ne enkele keer doorgeslapen ( ze is nu 16 maanden) ik heb al alles geprobeerd wat je kan doen maar telkens zonder resultaat. nu had ik al veel gehoord dat kindival goed zou helpen maar durfde dat toch niet gebruiken want het is toch een soort medicijn hé. maar deze week ben ik er helemaal onderdoorgegaan en ben ik het toch gaan kopen. nu nog hopen dat het bij mijn dochter ook helpt. voor de mama's die dit gebruiken wanneer hadden jullie al een resultaat? groeten |
28/11/2008 @ 16:29 ![]() | Ik zou dat ook graag willen weten.. Ben er een week geleden mee begonnen.. maar nog geen resultaat... Moet zeggen dat ik ook nooit aan de 4 tabletjes per dag kom... |
| 02/12/2008 @ 14:14 Jolanda | Hier nog een hele slechte slaper! Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en heeft bijna ook nog nooit doorgeslapen,je gaat er helemaal aan onderdoor. ![]() Ik heb ook vanalles geprobeerd,ook kindival maar zonder resultaat. Ik probeer te veel prikkels een beetje te bepreken,lukt natuulijk niet altijd,maar rust is gewoon erg belangrijk voor die kleintjes aangezien ze snachts alles moeten verwerken. Ik loop sanchts ook van 2 tot 10x naar zijn bedje,speen kwijt etc,als ik dan weer weg wil gaan zet hij het soms op zeurend huilen en een andere x gaat ie gewoon weerslapen. Vanmorgen ben ik bij een iriscopist geweest en heb korrels meegekregen die zouden moeten helpen.Het blijkt dat hij erg gevoelig is voor prikkels waardoor er iets in zijn hoofd (hypofyse?) niet meer iets in balans is waardoor hij snachts veel wakker is. (heb zelf de laatste tijd veel dingen meegemaakt,stress,etc) Ik laat jullie gauw weten of het heeft geholpen! ![]() |
| 02/12/2008 @ 14:15 Jolanda | Hier nog een hele slechte slaper! Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en heeft bijna ook nog nooit doorgeslapen,je gaat er helemaal aan onderdoor. ![]() Ik heb ook vanalles geprobeerd,ook kindival maar zonder resultaat. Ik probeer te veel prikkels een beetje te bepreken,lukt natuulijk niet altijd,maar rust is gewoon erg belangrijk voor die kleintjes aangezien ze snachts alles moeten verwerken. Ik loop snachts ook 2 tot 10x naar zijn bedje,speen kwijt etc,als ik dan weer weg wil gaan zet hij het soms op zeurend huilen en een andere x gaat ie gewoon weerslapen. Vanmorgen ben ik bij een iriscopist geweest en heb korrels meegekregen die zouden moeten helpen.Het blijkt dat hij erg gevoelig is voor prikkels waardoor er iets in zijn hoofd (hypofyse?) niet meer iets in balans is waardoor hij snachts veel wakker is. (heb zelf de laatste tijd veel dingen meegemaakt,stress,etc) Ik laat jullie gauw weten of het heeft geholpen! ![]() |
| 09/12/2008 @ 21:49 lynna | hey, ik ben nu een goeie week bezig met kindival. ik heb de indruk dat het al goed helpt, ze slaapt nu meestal van 21 u tot 5u door maar na 5 u is ze veel wakker. maar ik ben al blij dat ze nu toch al een paar uren na mekaar slaapt ![]() na 3 jaar heb ik eindelijk een redelijke goed nachtrust na alles geprobeerd te hebben @ knuffel, ik kan je heel goed begrijpen dat het zwaar en heel moeilijk voor je is, ik heb t'laatst m'n klop gekregen omdat ik het niet meer aankon na 3 jaar ( s'nachts sta ik er ook alleen voor want mijn man is dan werken ) kindival is een soort homeopatisch middel ( pilletjes ) die je kind rustig maken maar meer ken ik er eigenlijk ook niet van ![]() je kan het kopen bij de aptheek. groeten |
| 16/12/2008 @ 11:34 lynna | dag dames, pff, ik moet m'n mening toch herzien want t'is weer hopeloos en zelfs nog erger ![]() s'avonds gaat ze goed slapen maar rond 2 - 3 uur wordt ze wakker en is ze helemaal hysterisch, roepen, tieren, krijsen,... met als gevolg da ze niet meer wilt slapen. heb weer vanalles geprobeerd, troosten ( dat helpt tot ik ze terug in haar bedje leg ),naast haar bedje blijven zitten ( dan is ze wel rustig, maar wilt absoluut niet slapen),... ik geef haar 4 pilletjes maar zonder resultaat ik ben nu echt ten einde raad ![]() ik kijk al uit naar de kerstvakantie, dan is m'n ventje thuis en kan hij opstaan ![]() hoe gaat het bij jullie dames? ben toch wel eens benieuwd, hopelijk hebben jullie meer succes dan ik. |
| 16/12/2008 @ 12:38 Mama van Tico | http://www.derodepilare.../01c2c496e00ea4309.html Dag mama's, Hierboven heb ik een link naar het product dat ik gebruik voor mijn kleintje. Ik had het eigenlijk voor de darmkrampjes gekocht maar ik merk dat het goed helpt bij het inslapen. Ik geef voor het laatste flesje 3 drupjes en dan zijn melk er achteraan. (dit doe ik allemaal al in zijn kamertje dus niet meer beneden!) Daarna leg ik hem in zn bedje en meestal slaapt hij dan snel in. Ik moet er soms nog 1 x uit in de nacht om even een speentje te geven maar dan slaapt hij toch snel verder. Misschien ook iets voor jullie??? ![]() |
[Reageer]

wanneer resultaat met kindival?

. Kindival lijkt wel te helpen maar nog wat te vroeg om te juigen. Kan nog steeds toeval zijn.