< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » wanneer resultaat met kindival?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
wanneer resultaat met kindival?
27/11/2008 @ 10:31
lynna

hallo,

ik heb al altijd slaapproblemen gehad bij mijn kinderen.
de oudste sliep pas op 2 jaar door.
de jongste heeft sinds ze geboren is nog maar ne enkele keer doorgeslapen ( ze is nu 16 maanden)
ik heb al alles geprobeerd wat je kan doen maar telkens zonder resultaat.

nu had ik al veel gehoord dat kindival goed zou helpen maar durfde dat toch niet gebruiken want het is toch een soort medicijn hé.

maar deze week ben ik er helemaal onderdoorgegaan en ben ik het toch gaan kopen. nu nog hopen dat het bij mijn dochter ook helpt.

voor de mama's die dit gebruiken wanneer hadden jullie al een resultaat?

groeten
Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 16:29

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik zou dat ook graag willen weten..
Ben er een week geleden mee begonnen.. maar nog geen resultaat... Moet zeggen dat ik ook nooit aan de 4 tabletjes per dag kom...

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 20:56
mies

hier zag ik na ongevceer 1,5 week wel resultaat komen,ik gaf eerst 4 tabletjes per dag,,

toen alleen 2 savonds,en toen gestopt,en me ventje slapat heerlijk goed,nu ook zonder die tabletjes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:40
Geja

Hallo,
Ik gebruik nu 2 dagen.
De eerste nacht ging iets minder moeizaam als normaal(maar 1 x wakker geweest). Maar dit kan net toeval zijn. Ik wacht af, het is een beetje mijn laatste hoop op goede nachten na een lange, lange tijd drama.
Groetjes.

Link naar deze reactie
29/11/2008 @ 09:08

Ik heb ze nu een week gebruikt..(en niet altijd gegeven.. door vergeten van mij... STOM!) maar gister heeft hij ze alle 4 gehad.. en een super nacht gehad... ik hoop dat het doorzet.. maar we gaan nog even nergens vanuit..

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 14:14
Jolanda

Hier nog een hele slechte slaper! Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en heeft bijna ook nog nooit doorgeslapen,je gaat er helemaal aan onderdoor.
Ik heb ook vanalles geprobeerd,ook kindival maar zonder resultaat.
Ik probeer te veel prikkels een beetje te bepreken,lukt natuulijk niet altijd,maar rust is gewoon erg belangrijk voor die kleintjes aangezien ze snachts alles moeten verwerken.
Ik loop sanchts ook van 2 tot 10x naar zijn bedje,speen kwijt etc,als ik dan weer weg wil gaan zet hij het soms op zeurend huilen en een andere x gaat ie gewoon weerslapen.
Vanmorgen ben ik bij een iriscopist geweest en heb korrels meegekregen die zouden moeten helpen.Het blijkt dat hij erg gevoelig is voor prikkels waardoor er iets in zijn hoofd (hypofyse?) niet meer iets in balans is waardoor hij snachts veel wakker is. (heb zelf de laatste tijd veel dingen meegemaakt,stress,etc)
Ik laat jullie gauw weten of het heeft geholpen!

Link naar deze reactie
02/12/2008 @ 14:15
Jolanda

Hier nog een hele slechte slaper! Mijn zoontje is nu bijna 11 maanden en heeft bijna ook nog nooit doorgeslapen,je gaat er helemaal aan onderdoor.
Ik heb ook vanalles geprobeerd,ook kindival maar zonder resultaat.
Ik probeer te veel prikkels een beetje te bepreken,lukt natuulijk niet altijd,maar rust is gewoon erg belangrijk voor die kleintjes aangezien ze snachts alles moeten verwerken.
Ik loop snachts ook 2 tot 10x naar zijn bedje,speen kwijt etc,als ik dan weer weg wil gaan zet hij het soms op zeurend huilen en een andere x gaat ie gewoon weerslapen.
Vanmorgen ben ik bij een iriscopist geweest en heb korrels meegekregen die zouden moeten helpen.Het blijkt dat hij erg gevoelig is voor prikkels waardoor er iets in zijn hoofd (hypofyse?) niet meer iets in balans is waardoor hij snachts veel wakker is. (heb zelf de laatste tijd veel dingen meegemaakt,stress,etc)
Ik laat jullie gauw weten of het heeft geholpen!

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 08:17
Geja

Hallo,
Hoe gaat het nu met de niet slapertjes? Helpt kindival?
Hier een aantal nachten heel goed gegaan. Tot afgelopen nacht.
Maar ga ervan uit dat sinterklaas, alle kadootjes en mensen een TE grote indruk op mijn mannetje hebben gemaakt. Vandaag maar even weer een rustdag. Kindival lijkt wel te helpen maar nog wat te vroeg om te juigen. Kan nog steeds toeval zijn.

Link naar deze reactie
06/12/2008 @ 14:16
knuffel

Hallo,

Heb een vraagje :

Wat is dat eigenlijk kindival?

Is dit ook verkrijgbaar in Belgie en waar vind je dit?

Ik slaap gedurende 11/2 maand slechts 1 à 2u per nacht en ben er helemaal aan het onderdoor gaan.
Ook heb ik niemand die mij eens kan helpen want ben een alleenstaande moeder en alles komt letterlijk op mijn schouders terecht.
Soms heb ik de indruk dat zij nu de dag en nacht wisselt. Overdag slaapt ze perfect, uren aan 1 stuk maar snachts doet zij geen oog toe en het is niet zeuren dat ze doet maar echt krijsen. Wanneer je dan uiteindelijk toch naar haar kamer komt en haar eens neemt om te troosten en kalmeren, is het gedaan en begint die spontaan te lachen en wil zij spelen en als je haar dan terug legt, herbegint het. Ik heb al nachten gehad dat zij sliep van 19u tot 22u en dan was het krijsen tot wanneer mijn wekker afloopt, om 5u smorgens. Dit kan zo niet langer, heb al alles geprobeerd, niets helpt om haar snachts te doen slapen.

Iemand raad en tips ????

Een over over vermoeide mama

Link naar deze reactie
09/12/2008 @ 21:49
lynna

hey,
ik ben nu een goeie week bezig met kindival.
ik heb de indruk dat het al goed helpt, ze slaapt nu meestal van 21 u tot 5u door maar na 5 u is ze veel wakker.
maar ik ben al blij dat ze nu toch al een paar uren na mekaar slaapt
na 3 jaar heb ik eindelijk een redelijke goed nachtrust na alles geprobeerd te hebben ja kan niet geloven wat dat met je doet!

@ knuffel, ik kan je heel goed begrijpen dat het zwaar en heel moeilijk voor je is, ik heb t'laatst m'n klop gekregen omdat ik het niet meer aankon na 3 jaar ( s'nachts sta ik er ook alleen voor want mijn man is dan werken )
kindival is een soort homeopatisch middel ( pilletjes ) die je kind rustig maken maar meer ken ik er eigenlijk ook niet van
je kan het kopen bij de aptheek.

groeten
Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 11:34
lynna

dag dames,
pff,

ik moet m'n mening toch herzien want t'is weer hopeloos en zelfs nog erger
s'avonds gaat ze goed slapen maar rond 2 - 3 uur wordt ze wakker en is ze helemaal hysterisch, roepen, tieren, krijsen,...
met als gevolg da ze niet meer wilt slapen.
heb weer vanalles geprobeerd, troosten ( dat helpt tot ik ze terug in haar bedje leg ),naast haar bedje blijven zitten ( dan is ze wel rustig, maar wilt absoluut niet slapen),...
ik geef haar 4 pilletjes maar zonder resultaat
ik ben nu echt ten einde raad

ik kijk al uit naar de kerstvakantie, dan is m'n ventje thuis en kan hij opstaan

hoe gaat het bij jullie dames? ben toch wel eens benieuwd, hopelijk hebben jullie meer succes dan ik.
Link naar deze reactie
16/12/2008 @ 12:38
Mama van Tico

Online Status
http://www.derodepilare.../01c2c496e00ea4309.html

Dag mama's,

Hierboven heb ik een link naar het product dat ik gebruik voor mijn kleintje. Ik had het eigenlijk voor de darmkrampjes gekocht maar ik merk dat het goed helpt bij het inslapen. Ik geef voor het laatste flesje 3 drupjes en dan zijn melk er achteraan. (dit doe ik allemaal al in zijn kamertje dus niet meer beneden!) Daarna leg ik hem in zn bedje en meestal slaapt hij dan snel in. Ik moet er soms nog 1 x uit in de nacht om even een speentje te geven maar dan slaapt hij toch snel verder. Misschien ook iets voor jullie???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]