Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/12/2008 @ 15:44 mariekemar | Ja ik vond het al zo gek dat de dokter zei dat ik moest oppassen met mn beestejs, maar die beestjes zijn nog NOOIT buiten geweest! En ja hihi lekker zwanger! In you'r face!! die wat allemaal zo'n commentaar hadden!!! doeiiixxx |
| 10/12/2008 @ 16:11 Stella | hoihoi!! gefeliciteerd meid en geniet van je zwangerschap!idd die opmerkingen van bepaalde vrouwen waren erg vervelend en het is jammer dat dit zo verlopen is. Het zijn types die overal hun commentaar zo negatief dumpen (waarsschijnlijk zitten ze zelf niet goed in hun vel!) ik heb deze namen vaker op het forum gezien met zulke kwats!ga lekker zwanger zijn en veel succes!! ![]() |
| 11/12/2008 @ 07:57 mariekemar | Natuurlijk duim ik verder voor jullie! En ook voor degene die zo'n rare uitspraken hadden.. Want iedereen verdient wat zijn hartje verlangt!! |
| 11/12/2008 @ 14:54 ellenR24 | laat ze lekker lullen Mariekemar,als eerste van harte gefeliciteerd! Geniet lekker van je zwangerschap ![]() Idd er zijn een hoop mensen die hier snel negatieve dingen overal op gooien..bah bah. Zelf heb ik meegemaakt dat toen ik 6 weken zwanger was de testen nog negatief uit kwamen en met bloedtrekken en een echo werdt bevestig dat ik toch echt wel zwanger was. En ook ik werk in de zorg..dus snap de beter weters niet ..en al helemaal niet als ze een ander in twijfel willen brengen. En dan al oordelen over een miskraam ![]() Zelf heb ik een kindje verloren met bijna 4 maanden zwangerschap en doe me best om weer zwanger te raken..kindje vergeet ik nooit,maar dat is geen rede om niet blij te zijn als je weer zwanger bent. Laat ze lekker lullen.Geniet ervan ![]() |
| 13/12/2008 @ 11:34 Angelique | Hey Mariekemar Ik heb dit onderwerp gelezen omdat jij ook eerst een licht streepje had. Ik wens je al eerst proficiat en geniet van je zwangerschap. Groetjes Angelique ![]() |
| 16/12/2008 @ 12:18 Bea | Proficiat met je !Wanneer ga je voor de eerste echo ??? |
| 25/12/2008 @ 09:34 mariekemar | En dames? Hoe gaat het hier??? liefs |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwangerschapstesten Sensitest?

Het zijn types die overal hun commentaar zo negatief dumpen (waarsschijnlijk zitten ze zelf niet goed in hun vel!) ik heb deze namen vaker op het forum gezien met zulke kwats!

!!!!!!!!!!!