< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » gaan jullie ook voor een babytje???

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
gaan jullie ook voor een babytje???
08/01/2009 @ 21:59
Nathalie vdw

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
brrrrrrrr, vandaag de laten gehad en iets heel raar ontdekt!! een knobbeltje in de zijkant van mijn borst!! ik zit direct het ergste te denken he!! sebiet heb ik borstkanker
morgen ga ik toch eens naar de dokter zenne!! mss is het helemaal zo erg allemaal niet, maar mss iets hormonaal hopelijk, Maar je weet nooit he

pitoe, spannend voor jullie zeg!! ik alvast

Caro, ik was mooi zwanger!! ik ben in totaal 13 kg bijgekomen waarvan Auke er ver 4 woog en het zat allemaal op mijn buik!! langs vanachter zag je idd niet dat ik zwanger was!! en niets last van vocht of zo, echt super

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:25
Caro

Online Status Bekijk profiel
Hey Nathalie
Da's minder!! Maar niet meteen panikeren! Ik zie dat je ook bijna aan je NOD komt. Als je je moet krijgen of hebt, ontwikkelen zich ook altijd melkklieren enz die hard worden.
Maar als je ongerust bent, laat je meteen onderzoeken en laat je niet afwimpelen met een antwoord van "het zal wel niets zijn".
Mijn mama heeft 5 jaar geleden borstkanker gehad. Zij heeft ook een knobbeltje ontdekt en de huisarts zag op de mammografie niets. Hij zei haar toen "madam, we gaan dat klasseren, want er is niets te zien". Maar het knobbeltje zat er wel en mama bleef ongerust! Dat knobbeltje was nieuw en niemand kent haar borsten zoals zij ze kent. En dat knobbeltje zat er voorheen niet. 3 maanden later was het 2 keer zo groot. Toen is ze naar mijn gyneacoloog gegaan en die vertelde haar dat "wat het ook was, het zat niet op zijn plaats en het moest eruit". Jammer genoeg voor mijn mama was het borstkanker. Dat wisten ze na een biopsie.
Haar zus heeft ook zo gepanikeerd op een moment, maar die had een vetbolletje. Mijn eigen zusje heeft ook al eens knobbeltjes gevoeld, die laten onderzoeken en dat bleken ontstoken melkklieren te zijn.
Dus meid, nog geen paniek, maar laat je wel onderzoeken. Ik duim met heel mijn hart voor je dat het in orde komt!!!

Pitoe, mannen kunnen echt rotzooi maken als ze bezig zijn hè? Jammer van die leiding! Wij hebben ook chance gehad met die ene ijskoude nacht. Toen waren de leidingen bevroren, maar gelukkig niet gesprongen.
Trouwens, die menstruatiekrampen had ik ook een week voor ik overtijd ging... dus wie weet! Mijn duimpjes staan omhoog voor je!

Sabrina, ik begrijp hoe je je voelt op je werk. Hier volgen volgende week de laatste 17 ontslagen. Dus ook grote onzekerheid. Al zegt mijn baas wel dat ik niet moet vrezen, ik ben ook bang voor mijn collega's. Want als er daar gesnoeid wordt... het werk moet wel gedaan worden! Veel sterkte!!

Sebiet meeting dus ik moet ervandoor...
Dikke knuffels aan iedereen!!
Liefs
Caroline

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:32
SMDJ

oh nathalie das inderdad verschieten ze hopelijk is het neit erg he

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:22
Nathalie vdw

hey dames!!

goed nieuws! ik ben dus vanmorgen naar mijn huisarts geweest en hij wist het niet 100 % zeker, dus hij heeft mij doorgestuurd voor een mammografie en het is niet erg!! blijkbaar heb ik heeeeeeel veeeeeel melkklieren in mijn borsten en aan die ene borst zijn die nu wat opgezwollen.... dus das goed he!! ik kan weer ademen!
en idd bij Auke had ik melk voor 3!!

Caro: ik nog steeds zenne dat je je werk mag behouden en is helemaal niet leuk he als er dan collega`s moeten vertrekken waarmee je goed overeen komt!
niet te veel last verder met je

en pitoe: zie je al iets van de ?? hopelijk niet he!!

hoe is het met de andere dames??

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:34
Pitoe

Online Status
Ik heb nog geen nieuws. Nog geen . Maar ik heb wel al erge menstruatiepijnen gehad vandaag.
We zullen wel zien.

Nathalie: Moet echt verschrikkelijk zijn om zo'n bobbeltje te voelen. Ik kan me inbeelden dat je geschrokken bent. Gelukkig is het niets ergs.

groetjes

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:57
Nathalie vdw

ja, terwijl ik in de wachtzaal zat heb ik een artikel gelezen over borstkanker en 1/9 vrouwen krijgt daar ooit mee te maken!!?? das toch heel veel he!!

pitoe: ik blijf voor je!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:30
Happy

Hey

hier ben ik weer, na een paar dagen van huis te zijn geweest, woensdag de late gehad, en gisteren feestje van mijn papa, is 40 jaar in dienst bij zijn bedrijf (en pas 57 jaar oud). Daarna pannenkoeken gegeten met het gezin bij heel leuke pannenkoekenboerderij, helemaal ingericht op kindjes, erg leuk. Vanmiddag op neefje en nichtje gepast, en nu met kop thee bij de laptop.
Met Anna gaat goed, is lief en speelt leuk. Ik ben weekend ook nog vrij, heerlijk.
TOen ik zwanger was van Anna, wist ik het al een dag of 5 voor mijn NOD, ivm buikkrampen vanaf dag 22. Nu voel ik niets, denk dan ook niet dat ik zwanger ben. maar kan natuurlijk nog steeds, dus houdt goede moed. Ik was zoals anderen zeggen ook mooi zwanger, slechts 7 kilo aangekomen (ondanks vanaf week 29 rust ivm weeenactiviteit). Anna was 4,4 kilo, en een dag na bevalling was ik alle 7 kilo weer kwijt. Van achter zag je bij mij niets idd. van voren daarentegen, poeh, ik had echt wel forse buik.

Oei Nathalie, dat was even spannend. Gelukkig was het goed. Zou het niet een teken zijn van , dat je melkklieren groeien?? HOop het voor je, bijna NOD nietwaar.

Pitoe, hier een voor jou dat je toch zwanger bent. Zou wel verdiend zijn na al dat wachten. En niet kunnen wassen, is toch wel heel lastig zeg. HOpenlijk snel wat warmer bij jullie, hoewel ik zelf geen hekel heb aan dit weer. Zonnig en koud kan ik wel hebben. IEts warmer en regen vind ik dan weer een stuk minder fijn.

He caro,spannend zeg, hopenlijk niet teveel last van je werk. En dat je je baan mag behouden. Vervelend dat je misselijkheid is omgeslagen in effectief spugen. Sterkte. En de eerste tekenen dus zichtbaar.

He SMJD, fijn dat dat kan, bij ons zou het financieel niet lukken hoor, als ik niet zou werken. En doe het ook zeer graag, zou ook niet willen stoppen. Maar wel fijn als het bij jou wel kan.

Sabrina, ook een dikke voor jou. voor je werk en het zwanger worden.

En Cat, idd eens naar huisarts of zo. 49 dagen is toch wel heel erg lang, zelfs als je gestopt bent met de pil net vind ik het wel lang.

LIefs Happy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:35
SMDJ

nathalie fijn dta het dan waarschijnlijk niks ernstigs is he

happy ja inderdaad hier lukt eht omdat men ventje veel overuren doet he anders ook neit ze

pitoe

Link naar deze reactie
Gisteren @ 23:25
Sabrina

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

Op mijn werk is het voor mij goed afgelopen ik heb niet te horen gekregen dat ik weg moet dus dat is weer een meevaller. Er moeten wel veel andere collega's weg.. is wel erg jammer hoor er hangt een rare sfeer iedereen is op het werk op internet aan het zoeken naar ander werk. Wat voor mij veel belangrijker is is dat onze kinderwens eindelijk eens in vervulling mag gaan.. hopelijk deze maand.
Spannende dagen komen er weer aan he voor de meeste.. ben echt benieuwd.

Nathalie: dat was wel erg schrikken voor je, goed van je dat je gelijk de dokter hebt gebeld dan ben je toch weer gerustgesteld anders blijf je er toch mee zitten.

Muizeke: weet jij al of je mag blijven op je werk?

Caro: Wel vervelend dat je steeds zo moe en misselijk bent.. maar het is voor het goed doel.. niet vergeten.

Pitoe,SMDJ en Happy: nog een paar daagjes afwachten he.

Laten we de maar weer branden voor ons allemaal!
En een fijn weekend allemaal.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]