[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 09:07 Jasmin1982 | Hey, een test doen kan je altijd. Maar als het mis gelopen zou zijn zal deze ook nog positief zijn. Want het zwangerschap hormoon blijft nog even in je lichaam aanwezig. Nu ik zou me niet te veel zorgen maken je lichaam kan op en één en andere dag veranderen tijdens de zw. Nu je kan alijd eens bellen naar de gyne en het uitleggen ze hebben daar alle begrip voor. Ik weet hoe je u voelt heb het ook gehad. Bang zijn dat er iets mis zou zijn omdat je niets meer voelt. nu moet ik zeggen dat deze zw heel erg verschilde met de vorige zw. |
| 27/11/2008 @ 11:41 Leila | Heey, wees blij dat je niet continu misselijk bent, de piek is pas tussen 8 en twaalf weken (bij mij toch, vooral bij geuren) dus wacht 't gewoon ff af. Je zit je vast onnodig ongerust te maken en dat is ook niet goed voor 't beebje he. Als je nu een miskraam zou krijgen is dat door de selectie vd natuur en heeft 't niets te maken met je eigen gezondheid hoor. Doe het rustig aan, eet goed en gezond en je zult zien volgende week dat er geen reden tot paniek is. groetjes Leila |
| 27/11/2008 @ 12:39 Marie | Ik denk dat je best nog even afwacht in plaats van te panikeren. Ik ben geen enkele keer misselijk geweest en de spanning op mijn borsten kwam ook maar vrij laat. Dus het kan best zijn dat je zwanger bent, maar niet de typische symptomen hebt. Bij mij gaf dat tot 13 weken constant een ongerust gevoel, maar dat is nergens voor nodig geweest. Veel moed Marie |
| 27/11/2008 @ 12:45 | hallo beke, Ik snap best dat je zenuwachtig bent en je wilt natuurlijk graag zwanger zijn en blijven, iedere zwangere heeft dat gevoel vooral de eerste 12 weken maar je kunt er niets aandoen als het mis gaat dus geniet vooral nu en voor hetzelfde gevoel is er niets aan de hand en maak je je zorgen om niets en stress is nooit goed voor de baby. Afwachten dus.....dat is voor de meeste zwangeren heel moeilijk, ik heb het zelfde gehad, bloeding met 6 weken en 8 weken en toch ben ik nog steeds zwanger en het kindje groeit als kool.ik kreeg mijn echo met 9 weken vanwege de bloedingen wat mij opvalt is dat zwangeren steeds eerder naar de gyn gaan voor een echo maar dat zegt niets, mijn 1ste kindje was met 6 weken bijna niet te zien en hartje was ook nergens te vinden met 8 weken konden ze het zien. ik kreeg een vroege echo omdat we vanwege vruchtbaarheidsproblemen in het ziekenhuis waren. Sterkte en vooral genieten he!!! |
| 28/11/2008 @ 10:52 Es | Beke, waarom verschuif je je afspraak niet naar voren? Bij mij waren na 3 weken alle symtomen verdwenen en ik wist zeker dat het mis was. Ik had een afspraak staan voor week 7 maar ik heb gebeld en gevraagd of ik de afspraak kon vervroegen. Zij hebben me toen wel verteld dat ze niet wisten of het zin zou hebben maar het was geen probleem om de afspraak te vervroegen. Op de echo konden we een vruchtzakje zien en meer niet maar dit was prima voor een zwangerschap tussen de 5 en 6 weken. Ze konden natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat alles goed zou blijven. 2 weken later mocht ik weer terugkomen en toen zagen we meteen een kloppend hartje. Ik was weer heel erg zenuwachtig omdat ik nog steeds geen klachten had en weer de veronderstelling had dat het mis was gegaan. Ik ben nu 27 weken zwanger en de zwangerschapssymtomen zijn (gelukkig) niet meer teruggekomen. M'n borsten en buik zijn wel gegroeid maar ik heb er geen last van gehad. Kan me voorstellen dat het je allemaal heel erg onzeker maakt en het is idd een verschil tussen verstand en gevoel. Mensen in m'n omgeving stonden ook te kijken dat ik al zo vroeg een echo had gekregen maar in de tijd dat ik in het ziekenhuis liep heb ik wel geleerd dat je zelf moet vragen en soms moet eisen. Je wordt dan veel sneller geholpen! |
| 30/11/2008 @ 21:06 tessa ![]() | ook ik heb iedere maand een echo gehad,iedere keer dat ik langs ging...En Beke ,nog geen nieuws? |
[Reageer]

hoe kan ik zien dat het misloopt?

/

wij