[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 21:55 Anneke | Hoi, Bij mijn tweede zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta. Op zich allemaal geen probleem mee gehad hoor. De gyne vroeg op de duur of ik de baby al voelde, ik hoorde steeds zeggen dat je het de 2de zwangerschap sneller zou voelen omdat je weet wat het is maar niks!: Ik zei dat tegen hem en hij zei me ah, ja, je placenta ligt vooraan,komt daardoor!Wees gerust, enkele weken later stampte hij als zot en voelde ik het goed genoeg hoor! ![]() |
| 27/11/2008 @ 12:37 nicky | hey Ik heb ook de placenta vooraan liggen en ik voelde mijn al vanaf 18 weken en mijn vriend zelf vanaf 19 weken. Ik moet wel zeggen dat het een hele actieve is... dus ik heb daar niks van gemerkt dat ik het minder zou voelen ![]() |
| 27/11/2008 @ 13:10 Shishi | Hellooo ik heb ook een voorliggende placenta. ik voelde hele lichtje plopjes met ongeveer 16 weken en nu ik 22 weken ben voel ik hem heel regelmatig vooral 's avonds. het komt vanzelf hoor en geniet er maar van grtz ![]() |
| 27/11/2008 @ 14:10 mauslchen ![]() | Mijn placenta ligt ook vooraan en het heeft wat langer geduurd alvorens ik ons baby'tje kon voelen. Volgens mijn gyn was dat ook heel normaal! |
| 27/11/2008 @ 19:37 Annemieke | Piep, ook hier een voorliggende placenta. Maar ik heb hierbij ook de volgende vraag: zijn jullie toch natuurijk kunnen bevallen? Volgens mijn gyn zou de baby de placenta kunnen verschuiven, waardoor een keizersnede zou kunnen vermeden worden. En kan je water dan even goed breken? Ik voel ons beebje van 21 weken, maar heel lichtjes, en zeker niet alle dagen. Soms word ik ongerust, maar het is net of ie het weet, en dan geeft ie een klein schopje ![]() Groetjes |
| 01/12/2008 @ 13:10 Chris | hey, Same here! Ik voel ons manneke sinds 17 weken en papa kan hem sinds een dikke week ook voelen (23 weken). Ben wel benieuwd of dat je placenta idd kan verschuiven? 't Zou me enigzins verbazen omdat die naar mijn idee toch goed vasthangt? (denk nu even aan placentaloslating, wat best gevaarlijk is voor moeder en kind) Iemand antwoord daarop? Groetjes |
[Reageer]

voorliggende placenta

Ik zei dat tegen hem en hij zei me ah, ja, je placenta ligt vooraan,komt daardoor!
al vanaf 18 weken en mijn vriend zelf vanaf 19 weken. Ik moet wel zeggen dat het een hele actieve is... dus ik heb daar niks van gemerkt dat ik het minder zou voelen