< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » hoe word jullie kindje wakker, vrolijk, huilend,.....

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
hoe word jullie kindje wakker, vrolijk, huilend,.....
27/11/2008 @ 16:48
christa

Online Status
hoi,,

onze Toby is ook ne gemakkelijke, hij ligt wat te woelen maar laat zich bijna nooit horen, je moet gaan kijken of hij wakker is en dan krijg je een grote smile (zo een waarvan je hart smelt) en zo is dat na elk dutje, hij valt zo ook stilletjes in slaap en voor eten huilt hij ook zelden, hij weet precies ook dat hij tijdig krijgt en laat dat mooi over zich komen

gemakkelijk he

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 20:41
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey jesssy

e-j wordt zo goed als altijd vrolijk wakker!
sochtends wordt hij tegen 7 uur wakker.dat weet ik omdat ik metal zelf als wakker ben dan,ik heb natuurlijk die baby foon met camara,en ik hoor m niet ,maar zie dat hij gewoon lekker in zn bedje zit of staat en wacht tot ik m kom halen,sosm zit hij gewoon 45 min op me te wachten,als ik dan kom,lacht tie naar me,zo van,,hehe daar ben je dan eindelijk!!

na zn middag dutje,is hij ook altijd wel vrolijk!
als hij wakker wordt,roept hij gewoon paar keer HEYYY...dan zchiet zn muziek doosje aan.en daar luisterd hij rsutig naar,als ie na 5 min afgelopen is,,is het weer HEYY..en zo gaat het door tot ik m kom halen,meestal na zo 15 min,maar kan ook wel eens 30 min zijn ozo,zolang ie niet huit denk ik sosm,,ff me werk afmaken hoor voor ik m ga halen!!!

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 21:41
Sabke

Online Status Bekijk profiel
als we hem moeten wakker maken om 7u (eigenlijk gelijk welk uur) rekt hij zich superschattig uit en geeft een lieve glimlach als hij ons boven zijn bedje ziet. als hij vroeger wakker wordt van de honger is het heel hard wenen/schreeuwen tot hij zijn flesje krijgt

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 08:43
Elisah

Online Status Stuur bericht
Hier is het wenen tot je deur openmaakt van haar slaapkamertje en je in haar bedje kijkt, dan is het lachen tot en met. Zo gelukkig om ons te zien. 1 nadeel, alsje onze meid zelf gaat wakker maken, heeft ze enorm last van ochtendhumeur!!

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 10:57

Hey Jessy,

Yadi wordt ook steeds huilend wakker, pas als hij mama ziet begint hij te lachen, zegt hij "dadadada" en begint dan met z'n armpjes te zwaaien.
Sinds kort staat hij ook recht in z'n bedje en begint hij te stampevoeten. Best wel geestig, vind ik

Groetjes

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 11:42
Bieke

Hier ook 2 verschillende: de oudste werd vroeger altijd huilend wakker. Ondertussen heeft ze al een tijdje de leeftijd dat ik heb kunnen uitleggen dat dat niet nodig is, dat ze gewoon vrolijk 'mama' mag roepen en dat ik dan ook wel kom Maar het huilend wakker worden heeft toch tot ruim 2 jaar geduurd (zelf meer dan 2,5 jaar, denk ik).

De jongste daarentegen wordt vrolijk taterend wakker en als het wat te lang naar haar zin begint te duren, begint ze haar tutjes uit bed te gooien. Je hoort dan elke keer een luide tik door de babyfoon En vermits er een stuk of 10 tutten in haar bedje liggen...

Ik moet nu wel zeggen dat de oudste eigenlijk 'gelijk' had, want bij haar stond ik altijd direct naast haar bed om het huilen te stoppen, de jongste laat ik vaak nog efkes liggen terwijl ik mij verder aankleed...

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 08:11
brientje

@meurrenske: mijn dochtertje is 30/10 geboren, 1 dagje vroeger dan roxan, en die schreeuwt ook heel het huis bij elkaar als ze in bad moet, verversen lukt nog wel

ons meisje wordt huilend wakker, maar ja tis dan ook nog maar een dutske van 1 maandje oud he!

x

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 10:28
Happy

hier een vrolijk wakker wordend meisje, die gelijk begint met kletsen. En als ik haar nog laat liggen, vind ze het prima, dan kleed ik me even aan.

Link naar deze reactie
30/11/2008 @ 12:17
Snoepie

Hoi,

Mijn kleine meid wordt jammer genoeg altijd al wenend wakker.
Ze is wel nog maar 14 weken, dus ze kan nog niet echt spelen in haar bedje, misschien ligt het daar aan.

Heeft iemand tips wat ik misschien kan doen zodat ze vrolijk wakker wordt?
Het is niet zo dat ze al wenend in slaap valt, dat is altijd rustig.
Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 10:41
Debby

Wij hadden zo een vlinder boven Liam zijn bedje gehangen. Zo een soort ijzerdraad met stof bekleed en op een steel die je kan buigen hoe het het beste past. Hij kon er niet aan (zeker niet helemaal in het begin), maar kon er wel naar liggen kijken. Misschien proberen iets te voorzien waar je kindje naar kan kijken? Eventueel een mobile of zo, maar die hadden wij in het park gehangen, dus de vlinder was voldoende.

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 21:22
snoepie

Online Status
Het probleem is dat onze kleine meid op haar buikje slaapt voor haar reflux een beetje onder controle te hebben in de nacht.
Dus als ze wakker wordt kan ze niet omhoog kijken.
Er staat al een knuffel langs haar die ze kan zien als ze wakker is, maar dat helpt niet.

Een soort van molentje heeft ze ook in haar bedje boven haar hangen, als ze 's morgens wakker is dan leg ik haar op haar rug en dan lacht ze naar de beestjes boven haar, maar wakker worden is steeds al huilend.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]