Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/11/2008 @ 16:48 christa | hoi,, onze Toby is ook ne gemakkelijke, hij ligt wat te woelen maar laat zich bijna nooit horen, je moet gaan kijken of hij wakker is en dan krijg je een grote smile (zo een waarvan je hart smelt) en zo is dat na elk dutje, hij valt zo ook stilletjes in slaap en voor eten huilt hij ook zelden, hij weet precies ook dat hij tijdig krijgt en laat dat mooi over zich komen gemakkelijk he ![]() |
| 30/11/2008 @ 10:28 Happy ![]() | hier een vrolijk wakker wordend meisje, die gelijk begint met kletsen. En als ik haar nog laat liggen, vind ze het prima, dan kleed ik me even aan. |
| 30/11/2008 @ 12:17 Snoepie | Hoi, Mijn kleine meid wordt jammer genoeg altijd al wenend wakker. Ze is wel nog maar 14 weken, dus ze kan nog niet echt spelen in haar bedje, misschien ligt het daar aan. Heeft iemand tips wat ik misschien kan doen zodat ze vrolijk wakker wordt? Het is niet zo dat ze al wenend in slaap valt, dat is altijd rustig. |
| 01/12/2008 @ 21:22 snoepie | Het probleem is dat onze kleine meid op haar buikje slaapt voor haar reflux een beetje onder controle te hebben in de nacht. Dus als ze wakker wordt kan ze niet omhoog kijken. Er staat al een knuffel langs haar die ze kan zien als ze wakker is, maar dat helpt niet. Een soort van molentje heeft ze ook in haar bedje boven haar hangen, als ze 's morgens wakker is dan leg ik haar op haar rug en dan lacht ze naar de beestjes boven haar, maar wakker worden is steeds al huilend. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

hoe word jullie kindje wakker, vrolijk, huilend,.....

Maar het huilend wakker worden heeft toch tot ruim 2 jaar geduurd (zelf meer dan 2,5 jaar, denk ik).
En vermits er een stuk of 10 tutten in haar bedje liggen...