< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » Geen urn kunnen vinden

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
Geen urn kunnen vinden
26/11/2008 @ 15:18
Nncy00

Online Status
Nou mijn verhaal dan even,
ik was 35 weken zwanger van *djayden toen ik hem op een dag niet meer voelde bewegen ik na het ziekenhuis met mijn ouders,ik was me onderweg al aan het bedenken och je hebt je iets ingebeeld er is niks
of je komt over een paar dagen naar huis met de kleine nou me grootste angst werd werkelijkheid Ik werd aan de echo gelegen En toen kwam het woord van de gynecoloog sorry maar ik heb heel slecht nieuws djaydens hartje klopt niet meer nou toen stond de wereld stil ik mijn vriend huilend en schreeuwend op gebeld hij was werken bij de brandweer ik tegen hem kom nu meteen naar het ziekenhuis in sittard djayden leeft niet meer,Hij eenmaal aangekomen (hadden hem afgezet mocht zelf niet meer rijden van zijn collega's)toen kwam de vraag we gaan je inlijden maar niet vandaag want dan kan je alles even rustig aan doen nou dag erna op zondag 12-10-2008 ben ik opgenomen en hebben ze me weeen opwekkers gegeven en op maandag avond om 13-10-2008 om kwart over 10 s'avonds is *Djayden geboren,Ik mocht de dag erna naar huis toen kwam de dela langs toen hebben we djayden zijn crematie geregeld op 17-10-2008 werd hij gecremeerd.

Maar nu heb ik een vraag,
Djayden is nu nog in het crematorium maar ik vind geen mooie urn voor hem ik ben opzoek naar een urn waar je een foto van de kleine op kan laten maken,Zou iemand mij iets kunnen vertellen waar je zoiets kan laten maken.

Alvast hardstikke bedankt als iemand me info kan geven.

Groeten Nancy Lebens

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 16:54
giggles

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Eerst en vooral innige deelneming!

Wij kregen Roos* meteen mee in een witte standaard urne. Die we dan later vervangen hebben door de mooie en huidige urne.

Die hebben we gevonden via de website van "de kneedbare steen". Ik ben heel tevreden van het contact dat ik met die mensen heb gehad en de uiteinelijke urne! (wij hadden de urne in een vorm van een bloem).

Maar of ze met foto's van de overleden persoon werken weet ik niet.

Veel succes met je zoektocht!

Sterkte!

Els

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 19:31
lianne

Online Status Stuur bericht
Ook mijn innige deelneming! Weet zo goed hoe je je nu moet voelen, Djayden is 10 dagen later geboren als Samuel.

Wij hebben nog geen beslissing genomen wat we gaan doen met Samuels as. We hebben hiervoor een half jaar de tijd.

Ik heb net bij Google in getoetst ´urn met foto´ en kreeg toen wel wat sites. Weet Dela niet een adres of hebben ze het zelf niet? Zal je uiteraard wel gevraagd hebben.

Sterkte met je verlies en ik hoop dat je een mooie urn kunt vinden voor Djayden.

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 22:17
Missy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heel veel sterkte...
wij hebebn ook geen mooie urn kunnen vinden
dus hebben wij zijn knuffel over zijn urn gedaan en heb ik een knuffel met tshirt besteld met zijn foto erop en datums
ik heb een foto ervan op joris zijn site staan misschien krijg je er een idee van. http://www.ikbenjoris.nl

sterkte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]