[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 14:07 sandra | Hallo iedereen, Een vriendin van mij heeft een kindje van ongeveer 9 à 10 maanden als ik beval. nu is ze niet van plan aan nog een kindje te beginnen na deze en ze zegt dat ik alles mag hebben wat zij niet meer nodig heeft . Kan er iemand mij zeggen wat hier allemaal onder kan vallen? ik zou het haar zelf vragen maar ik vind dat dat zo opdringerig overkomt omdat ik dit maar net weet. we gaan nl in het weekend onze lijst leggen dus had het toch graag geweten... Kan iemand van jullie mij helpen? ps: het is een klein baby'tje dus ik weet wel dat ze nog in de maxi cosi kan en toestanden alvast bedankt voor de hulp!! |
| 26/11/2008 @ 14:39 Annelies | Hallo, Mijn eerste kindje komt er binnen 2 weekjes aan dus echt ervaring heb ik nog niet. Maar het kindje van mijn schoonzus is bijna 10 maand, dus qua leeftijdsverschil is dat wel hetzelfde. Heb mijn geboortelijst nagekeken en zoveel kan ik denk ik niet missen na 10 maand. Ik denk dat je vriendin het vooral op de kleertjes heeft. Ik heb ook al heel veel kleertjes gekregen. Het badje misschien, dat is reeds te klein voor een kindje van 10 maand, mijn schoonzus gebruikt nu een tummy tub. Daar kunnen ze langer in. Maar al de rest van badaccessoires gebruik je na 10 maand nog altijd. Als je vriendin een parkwieg had, heeft ze misschien het hemeltje en deken, lakens, omranding niet meer nodig want aan 10 maand slapen ze overdag in hun eigen kamer met de babyfoon op. Anders worden ze te vlug wakker van lawaai in de huiskamer. Het park zelf dient natuurlijk nog om in te spelen. Kijk eens goed na of er een aankoopverplichting geldt voor alle artikelen op je geboortelijst. Volgens mij zal je vooral kleertjes krijgen maar nog niet echt baby-uitzet van je vriendin. |
| 30/11/2008 @ 20:30 | Hallo, Mijn zoontje is nog maar vijf maand en wij gebruiken z'n badje al een dikke maand niet meer. Ook de wieg is al weg evenals de draagbak van de kinderwagen, samen met de hoeslakentjes en gewone lakentjes die erbij horen. Groetjes |
| 03/12/2008 @ 16:02 Sitara | Hi, Tof dat je een aantal spulletjes van haar kan krijgen ! Als 'k zo naar onze situatie kijk (mijn dochtertje is nu 8 maand geweest) dan zou daaronder vallen : * badje met staander * maxicosicabriofix (x2) * bumbo seat * relax * speelgoed (knuffeltjes, bijtringen, ...) * kleertjes maat 50, 56, 62, 68 ![]() |
| 07/12/2008 @ 17:00 Mar | Ik lees hier dat iedereen het badje niet meer gebruikt, maar die wordt hier nog steeds gebruikt! Hij zit er iedere dag nog in als ik aan het douchen ben. In het grote bad voelde hij zich een beetje verloren. Voor de rest sluit ik me aan bij de rest: maxicosi, baby kleertjes t/m maat 68, "klein" speelgoed en wipstoel |
| 07/12/2008 @ 17:41 Marleen | Ik zou het toch aan je vriendin vragen Zo gebruik ik het badje nogsteeds voor mijn 3 jarige zoon, heeft mijn dochter nog 68/74 aan en tot een jaar blijft ze in de maxi cosi. Dat is bij een botsing de meest veilige plek. Onze dochter is neit de grootste maar onze zoon was een beer van een jongen en heeft toch echt tot 11 maanden in die maxicosi gezeten. Zolang het hoofdje niet bovenuitsteekt is het prima om je kind daar in te vervoeren Wij gebruiken alleen het wippertje niet meer |
[Reageer]

wat niet meer nodig na +- 10 maanden

.