< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De laatste loodjes... » waar is de tijd...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De laatste loodjes...
waar is de tijd...
26/11/2008 @ 14:05
els

Nog enkele weken en ons pruts wordt geboren. eindelijk. Soms heb je het gevoel dat zo'n zwangerschap vliegt, maar als ik dan zit te denken aan de periode dat ik hier dagelijks kwam kletsen in het "zwanger?" topic, of nog maar eens opnieuw uitrekenen om te zien of ik toch niet zwanger kon zijn, enz... Precies of het is een eeuwigheid geleden.
Of toen ik die test deed, en nog tot 's avonds moest wachten om het mijn ventje te vertellen.
Of dat eerste bezoekje aan de gyn, waar je amper iets zag op de echo. Of het voortdurend voor de spiegel staan, nog eens extra kijkend of je toch niet al een héél klein beetje buik zag.
Of ....
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 18:22
Emmeke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Els, heel herkenbaar dat gevoel!

Elke keer als ik het kastje boven de wastafel in de badkamer open om de tandpasta te nemen, dan valt mijn oog op mijn positieve zwangerschapstest van 15 februari die daar nog altijd ligt. We hadden die avond oudercontact gehad op Floris z'n school en moesten nog naar de winkel om eten. Ik begon toen tegen mijn ventje "Zou ik al eens testen?....." Het was vrijdag en mijn NOD was pas maandag, dus het was eigenlijk nog veel te vroeg. Maar we hebben toch een testje gekocht en die was positief!!

Een week later zat ik bijna in tranen bij de huisarts omdat ik bloed verloor (ik had al een miskraam achter de rug). Die man heeft toen nog een collega opgebeld, geen gyn, maar wel iemand met een echo-toestel om toch nog diezelfde avond een echo voor me te regelen, maar die collega zei dat er hoogstwaarschijnlijk sowieso nog niks te zien zou zijn en dat we geduld moesten oefenen, hoe moeilijk dat ook was.

En al die tijd was het prutske dat nu in haar parkwieg ligt te slapen levend en wel

Ik was daarnet zelfs ontroerd door de telefoonfactuur van deze maand. Had de details opgevraagd en daar stond dat we op 07/11 om 4:26:58 gebeld hebben. Dat was dus hét telefoontje naar de vroedvrouw om te zeggen dat het begonnen was. Amper 61 minuten later was ons meisje er al!

Ik heb ook nog de filmtickets van de laatavondfilm van 6/11 om 22:30 die we de avond ervoor gezien hadden. Ik word al nostalgisch als ik denk aan de zak chips die ik toen nog gegeten heb met mijn dikke buik.

Stom hé... Jouw beebje moet nog komen, maar eens je bevallen bent, eens je weet "hoe het afloopt", welke dag, welk uur... dan wordt alles daarvóór nog veel specialer.
Of ben ik de enige met zo'n week hartje?

[Laatst gewijzigd door Emmeke - 26/11/2008 @ 18:23] - Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 21:16
Evy

hey dames...

ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie volledig volg...
Ik ben nogmaar, of al, is maar hoe je het bekijkt 22 weken... maar ik denk nog altijd vaak terug aan de laatste loodjes voor de bevalling van mijn eerste kindje... gewoon fantastisch en toen hij 1 werd dacht ik de ganse tijd over het jaar ervoor...
zo zie je maar zelfs na een jaar is dat nog niet weg
Ik weet dat ik toen niet kon wachten totdat hij geboren was, en nu mag onze kleine beeb blijven zitten zolang het wil en gezond is

grtz
Evy

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 13:53
Mirjam

Hey

Dat gevoel is hier nog steeds .
Onze lucas word donderdag 2 jaar en ik herinner me de dag dat ik positief teste nog levendig.
Nu ook weer, ben 28 weekjes en binnen een 10-tal weekjes hebben we 2 kindjes (keizersnede). Waar is de tijd gebleven dat we elke maand weer angstig zaten af te wachten, na 9 maanden zonder succes m'n pijnlijk bezoekje aan de gyn (heb blijkbaar PCO), m'n gelukkige bezoekje aan m'n gyn omdat er een mooi eitje klaarzat, de dag dat ik weer positief teste, m'n afgelopen verjaardag dat ik aan onze ouders kon vertellen dat ik zwanger was, alle mooie echo's van ons 2e kleintje, pfff zoveel mooie en minder mooie momenten om aan terug te denken, idd waar is de tijd.

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 01/12/2008 @ 13:54] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]