[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 13:42 | Lieve dames Ik hoop hier wat lotgenoten te treffen... Ik ben 2 maanden geleden bevallen. Ben serieus geknipt en genaaid geweest en had er nog verschillende weken last van. 2 weken geleden wilden mijn partner en ik toch zeer graag terug vrijen en ik dacht er geen last meer van te hebben. Maar dat viel dus lelijk tegen. Ik kan niet zeggen dat het echt pijn deed, maar het voelde heel onwennig en heb dan met grote spijt het hele gebeuren (waar we zoveel zin in hadden) moeten stopzetten! We zijn nu dus weer 2 weken verder en ik wil echt wel verder! Als jullie begrijpen wat ik bedoel! Maar ik ben bang om het weer te moeten onderbreken... Hebben jullie tips? Of zijn er vrouwen die hetzelfde meemaken of meemaakten? Puk |
| 26/11/2008 @ 13:54 stepke ![]() | Hallo, het is normaal hoor dat het niet zo goed loopt in het begin! Met veel geduld, eventueel wat glijmiddel!! en genoeg oefenen komt het wel terug goed ![]() |
| 26/11/2008 @ 21:02 brientje ![]() | ik kan je nog niets vertellen, we hebben namelijk nog geen seks gehad na de bevalling, hopelijk lukt het weldra! x |
[Reageer]

Seks na de bevalling

Maar wij zullen een jaartje met condoom doen, daar is is glijmiddel op dus dat gaat wat beter denk/hoop ik. mss moet je eerst eens proberen met condoom, of glijmiddel te gaan halen.