< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » Seks na de bevalling

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
Seks na de bevalling
26/11/2008 @ 13:42

Lieve dames

Ik hoop hier wat lotgenoten te treffen...

Ik ben 2 maanden geleden bevallen. Ben serieus geknipt en genaaid geweest en had er nog verschillende weken last van.

2 weken geleden wilden mijn partner en ik toch zeer graag terug vrijen en ik dacht er geen last meer van te hebben. Maar dat viel dus lelijk tegen.

Ik kan niet zeggen dat het echt pijn deed, maar het voelde heel onwennig en heb dan met grote spijt het hele gebeuren (waar we zoveel zin in hadden) moeten stopzetten!

We zijn nu dus weer 2 weken verder en ik wil echt wel verder! Als jullie begrijpen wat ik bedoel! Maar ik ben bang om het weer te moeten onderbreken...

Hebben jullie tips? Of zijn er vrouwen die hetzelfde meemaken of meemaakten?

Puk
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 13:54
stepke

Online Status Bekijk profiel
Hallo,
het is normaal hoor dat het niet zo goed loopt in het begin!
Met veel geduld, eventueel wat glijmiddel!! en genoeg oefenen komt het wel terug goed

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 20:25
evi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

Wij zullen dit vanweekend eens avonturieren hihi Maar wij zullen een jaartje met condoom doen, daar is is glijmiddel op dus dat gaat wat beter denk/hoop ik. mss moet je eerst eens proberen met condoom, of glijmiddel te gaan halen.

groetjes en veel plezier

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 21:02
brientje

ik kan je nog niets vertellen,
we hebben namelijk nog geen seks gehad na de bevalling,
hopelijk lukt het weldra!
x

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 10:58
jonge mama

hoi
Ik ben zaterdag bevallen en heb ook een serieus knip.
het laatste waar ik nu aan denk is seks :-p
ik had niet verwacht dat het zo gig prikken en trekken. iedere beweging dat je maakt voel je in je knip. en de dokters zeggen dat je niet mag vermijden om erop te zitten maar aangenaam is anders.
hopelijk betert het snel bij jouw zodat je weer volop kan genieten van je intiem leven.
xx

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 16:43
Junior

Puk,
heel herkenbaar. Bij de eerste poging zijn wij ook moeten stoppen, het was te pijnlijk voor mij. Ik vond dit best lastig.
1 of 2 weekjes later hebben we het opnieuw geprobeerd. Deze keer ook met Mitra, vaginale gel (vind ik nog veel beter dan glijmiddel).
Gelukkig gaat het elke keer beter en beter.

Ik zou zeggen, gewoon relax blijven en wat komt dat komt. Geen druk op leggen. Er zijn zoveel manieren om elkaar te verwennen

Junior

Link naar deze reactie
27/11/2008 @ 23:11
Elze

Het komt wel ok, maar er moet tijd over heen gaan.
Opeens voel je spiertjes trekken die je nog nooit gevoeld hebt. Niet altijd een aangenaam gevoel, maar beetje bij beetje...

Van onze eerste uk had ik, wellicht door het harde persen, precies mijn clitoris vooruit geperst. Die wreef tegen mijn onderbroek enzo en het was ferm pijnlijk op den duur.
ik dacht dat er eeuwig mee zou blijven zitten, maar na 3 maand ofzo, was het opeens weer normaal.

Bij mijn tweede had ik dit niet voor, maar nu had ik een scheur en dat vroeg toch ook wel enige verzorging, gezien de draadjes vroegtijdig waren gelost (er uitgescheurd door bruuske beweging in materniteitsbed vanwege een te zware epidurale verdoving...).
Ai ai ai, ook hier dacht ik weer dat ik voor eeuwig getekend zou zijn, maar na 2 maand is alles terug als voorheen.

Ondertussen hebben we een spiraal, en daar ben ik eigenlijk nog meer bang van voor het vrijen... Ik durf ook met moeite bukken om iets op te rapen, mijn spannende jeans draag ik ook niet meer... stel dat dat spiraal mijn baarmoeder doorprikt? ...

Link naar deze reactie
28/11/2008 @ 12:45
Merriejane

Online Status Stuur bericht
Bij mij is de bevalling al 6 maanden geleden en het vrijen is nog altijd niet zoals voorheen. Alles wat van te vore zo gevoelig en aangenaam aanvoelde, blijft nu precies gevoelloos en doet me niks. Ik hoop dat het vlug betert, want ik wil zo graag terug zorgeloos kunnen vrijen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]