[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 12:28 | Hoi, Was je hcg waarde in je bloed wel gestegen? Groetjes |
26/11/2008 @ 12:30 ![]() | Marguy: Hier in NL doen ze geen bloed afnemen. Waarschijnlijk zal dat morgen bij de GYN. wel gebeuren, dus dat weet ik niet ![]() |
| 26/11/2008 @ 12:53 wensje ![]() | Als je positief test dan heb je wel degelijk hcg in je urine.... Ik ben ook van NL en heb aangedrongen op een bloedtest. Worden je testen duidelijker of minder duidelijk??? |
| 26/11/2008 @ 13:26 mama-2 | Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad,op de echo niets te zien en toch gaven de testen ook positief aan, dit komt omat er nog wel gewoon hormonen in je lichaam zitten, dit duurt best lang voordat het uit je lichaam is... heb bloed moeten laten prikken, en toen was het zo dat mijn Hormonen niet voldoende was aan het aantal weken dat ik zwanger was...was 10 weken maar bloed gaf 6 weken aan... IK HOOP VOOR JOU DAT HET NIET ZO IS, sterkte.... ![]() Liefs Christel |
| 26/11/2008 @ 13:29 | Nog nooit meegemaakt, en ook nog nooit gehoord??? Een streep is een streep zeggen ze toch altijd!! Hou ons op de hoogte!! |
| 26/11/2008 @ 14:52 mama-2 | Sterkte meid... ![]() x christel |
| 26/11/2008 @ 15:04 Anneke | Tja, ik heb hetzelfde meegemaakt... positieve testen maar geen vette streep, een licht streepje. Bloed laten afnemen en noppes... Dat is al een jaar geleden (ondertussen wel al zwanger geraakt en bevallen hoor), ik heb de testen hier nog steeds liggen en je ziet het streepje nog! Ook geen sprake van een miskraam of zo hoor.Voor ééns en voor altijd: de uitstpraak 'een streep is een streep' klopt niet hoor!!! In jouw situatie is het natuurlijk leuk om te horen maar soms kan dat ook wel valse moed geven (zoals het bij mij was) Natuurlijk, dit kan bij jou helemaal anders uitdraaien! Voor hetzelfde geld is alles in orde natuurlijk! (ik hoop het!) Nu ga ik je goeie moed geven Bij mijn eerste zwangerschap moest ik een echo laten uitvoeren omdat mijn menstruatie wegbleef (negatieve test trouwens), resultaat was: BEGINNENDE MENSTRUATIEEen week later nog geen regels, testje gedaan -> ZWANGER! De eerste weekjes kan men op de echo vaak nog niks zien, vandaar. Dus ik hoop dat dit bij jouw ook het geval is! Succes! |
26/11/2008 @ 15:05 ![]() | Inti en mama 2: dank jullie wel voor de steun ![]() ![]() |
| 26/11/2008 @ 18:14 MamaN ![]() | Mops dat meen je niet! Pffffffffff ,ik duim zenne dat alles TIP TOP is maar nog een vraagje die bovenstaande test van de 2 op die foto welke is dat als ik vragen mag?? |
| 30/11/2008 @ 21:21 tessa ![]() | Mops ????? Weet je al wat meer???? |
[Reageer]

Niet zwanger toch positieve testen!!!

........

... Hopenlijk kan de gyn. me morgen meer vertellen. Waarschijnlijk zal ik wel bloed moeten laten prikken en dan hoor ik verder... Het enige waar ik op hoop is... dat ik meteen weer terug mag beginnen met zwanger worden, want na bijna 2 jaar wil ik geen MAAND missen
Mops
Dat is al een jaar geleden (ondertussen wel al zwanger geraakt en bevallen hoor), ik heb de testen hier nog steeds liggen en je ziet het streepje nog! Ook geen sprake van een miskraam of zo hoor.
die te zien zijn.... hopenlijk heb ik morgen meer duidelijkheid