< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » vaarwel nachtrust???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
vaarwel nachtrust???
26/11/2008 @ 10:23
jefke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ons zoontje van 6 maanden slaapt al ongeveer 3 maanden door, van 20.00u s'avonds tot 8.00u 'smorgens (soms zelfs 9u) en dat was echt zalig!
Tot een week geleden, hij is nu elke nacht om half 5 klaarwakker en ligt te brabbelen en te schateren tegen zijn knuffel. De eerste 2 nachten was dit wel schattig en lief en liet ik hem gewoon doen.
Hij viel na een uurtje terug in slaap.Maar nu begint hij na een kwartier te huilen als er geen reactie komt, hij is echt klaarwakker en lijkt uitgeslapen, ik dus niet
Ik neem hem dan mee bij ons in bed en na een tijdje valt hij wel terug in slaap. Maar ik vind het wel leuker als hij terug zou doorslapen in zijn eigen bedje tot 8uur.
Heeft er hier nog iemand ervaring mee en gaat dit terug over???
Hoop dat het gewoon een groeifase is ofzo want dit ben ik niet meer gewoon

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 10:27
Katrien

Ik herinner dat dit van mijn dochter ook zo was op ongeveer die leeftijd...
ze sliep altijd goed tot rond de 5 à 6 maand ! Ik denk dat het ongeveer een maandje of zo geduurd heeft.

Wij hebben haar wel nooit 's nacht gewend gemaakt dat we gingen gaan kijken en ze heeft het dan ook weer van zelf afgeleerd !

succes, het gaat normaal wel weer over
Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 10:41
jefke

hoi Katrien, dus als hij ligt te wenen en te moezen moet ik hem gewoon laten doen dan? Ik ben nu niet een mams die bij de minste kik al gaat kijken dus meestal laat ik hem gewoon doen, alleen als zijn volumeknop helemaal opengaat durf ik wel eens gaan kijken...

Link naar deze reactie
26/11/2008 @ 16:05
Marge

Online Status
Kan evengoed een periode zijn hoor. Hier ook al talrijke veranderingen in slaappatroon geweest... Niet te vlug panikeren...

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 15:45
Barbara

Online Status
Hallo,

Aha! Ik ben blij dat ons zoontje van bijna 6 maanden niet de enige is. Hij sliep ook van 20u tot een uur of 8 - 9 maar nu wordt hij al een aantal weken rond half zes al wakker en ligt hij ook vrolijk te tateren. Na een uurtje valt hij dan meestal wel terug in slaap, maar ook niet altijd... Ik dacht eerst dat het was omdat hij soms wakker werd van het hoesten, maar nu weet ik het niet meer zo... Zal wel overgaan zeker? Is wel heel grappig om naar te luisteren!!!

Groetjes,

Barbara

Link naar deze reactie
01/12/2008 @ 16:52
jefke

ondertussen slaapt Tegge al terug tot 7 uur ongeveer dus mijn nachten zijn niet meer ingekort. Al goe dat dat voorbij gaat zoiets want ge bent da wel heel rap gewoon dat ze zo goed doorslapen.
Hopelijk verandert da nu weer ni met dat hier allemaal opt forum te zetten

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]