[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2008 @ 10:27 Katrien | Ik herinner dat dit van mijn dochter ook zo was op ongeveer die leeftijd... ze sliep altijd goed tot rond de 5 à 6 maand ! Ik denk dat het ongeveer een maandje of zo geduurd heeft. Wij hebben haar wel nooit 's nacht gewend gemaakt dat we gingen gaan kijken en ze heeft het dan ook weer van zelf afgeleerd ! succes, het gaat normaal wel weer over ![]() |
| 26/11/2008 @ 16:05 Marge | Kan evengoed een periode zijn hoor. Hier ook al talrijke veranderingen in slaappatroon geweest... Niet te vlug panikeren... |
| 01/12/2008 @ 15:45 Barbara | Hallo, Aha! Ik ben blij dat ons zoontje van bijna 6 maanden niet de enige is. Hij sliep ook van 20u tot een uur of 8 - 9 maar nu wordt hij al een aantal weken rond half zes al wakker en ligt hij ook vrolijk te tateren. Na een uurtje valt hij dan meestal wel terug in slaap, maar ook niet altijd... Ik dacht eerst dat het was omdat hij soms wakker werd van het hoesten, maar nu weet ik het niet meer zo... Zal wel overgaan zeker? Is wel heel grappig om naar te luisteren!!! ![]() Groetjes, Barbara |
[Reageer]

vaarwel nachtrust???

Maar nu begint hij na een kwartier te huilen als er geen reactie komt, hij is echt klaarwakker en lijkt uitgeslapen, ik dus niet